Ad
Ad
Ad
AdAdvertisement
Ad
AdAdvertisement
Ad
Ad
Ad
AdAdvertisement
Ad
Ad
Ad
Ad

Rezultate bune, ca in fiecare an in care constructiile au mers mai bine

In ciuda scaderii cu 7% a pietei de camioane noi din Romania, MHS Truck & Bus a avut un an bun, cu vanzari aproape la nivelul din 2018 si cu o cota cu 1% mai mare, rezultate care i au adus pentru prima data distinctia de Importatorul Anului oferita de producatorul MAN. Iar de la 2020, cand se lanseaza noua generatie de camioane grele, se asteapta ca activitatea sa fie cel putin la acelasi nivel, in ciuda faptului ca piata vehiculelor pentru transport pe distante lungi va continua sa scada.

Si in cazul MHS vanzarile au mers foarte bine pana in aprilie, apoi au stagnat pana in august, de unde a aparut si teama de o noua criza, dupa care au inceput din nou sa vina comenzi „si chiar sa vindem mai bine“, asa cum declara Elena Claudia Iordache, Managing Director MHS Truck & Bus Group. La rezultatele bune au contribuit constructiile, care i au adus companiei vanzari cu 45% mai mari, in timp ce la camioane pentru transport pe distante lungi cererea a scazut cu 25%. Vanzarile de vehicule pentru constructii au fost impulsionate nu doar de segmentul rezidential, ci si de lucrarile la drumuri, „si de aceea am vandut atat de mult pentru acest segment“.
Cel mai solicitat model MAN in Romania este basculanta TGS 8×4 de 41 t, care s-a livrat in peste 300 de unitati noi in acest domeniu au existat si clienti care au cumparat loturi de peste 10 camioane, dar per ansamblu 2019 a fost mai echilibrat decat alti ani intre retail si flote.

Articole similare

Ad