AdAdvertisement
Ad
AdAdvertisement
Ad
Ad
AdAdvertisement
Ad
AdAdvertisement
Ad
Ad
Ad
AdAdvertisement
Ad
Ad
AdAdvertisement

Robuste, confortabile, versatile si usor de carosat

Asa cum puteti citi in acest numar al revistei Tranzit, Renault Trucks a lansat luna trecuta toate noile sale game de camioane, inclusiv pe cele doua pentru constructii: C si K. Deoarece modularitatea face ca numeroase trasaturi de design interior/exterior sau de echipare sa fie aceleasi la toate noile game, vom prezenta in cele ce urmeaza doar caracteristicile strict particulare ale gamei C – pentru asfaltari, demolari si transport/livrare de materiale de constructii sau beton – si K – pentru asfaltari sau demolari in conditii extreme.
 

Ca si noile camioane pentru transport pe distante lungi sau distributie, si cele din gamele C si K au fost testate indelung, atat pe pista, pe bancuri de proba, la traversarea de mlastini, pentru a verifica rezistenta la apa a componentelor, sau prin proiectarea de bulgari de sare, pentru a verifica rezistenta la coroziune, cat si in conditii reale de exploatare, de la -40 la +60 OC. De exemplu, modelul K a facut transport de materiale grunjoase in Camerun, a fost incarcat cu 120 t in Oman si a lucrat intr-o mina din Turcia.

Cabine la fel de confortabile ca la gama T
Gama C este disponibila cu doua latimi ale cabinei si se caracterizeaza prin sarcina utila foarte buna (de pana la 22,8 t la versiunea 8×4, care are greutatea proprie de 7.175 kg cu anvelope gemene; iar pentru a reduce si mai mult greutatea proprie gama C poate fi echipata optional cu rezervoare si jante din aluminiu si cu frane pe discuri), consum redus si confort comparabil cu cel dintr-un vehicul rutier. Iar K are directie precisa, raza scurta de bracare, care il face foarte usor de manevrat, cel mai bun unghi de atac de pe piata, de 32O, asa cum declara reprezentantii constructorului francez, si greutate totala de pana la 50 t sau 120 t in ansamblu.
Camioanele din gama K sunt foarte robuste mai ales datorita ranforsarii protectiilor componentelor expuse la socuri, scutului 100% din otel, din trei parti, fixat pe o traversa fata de remorcare cu capacitate de 25 t, farurilor din policarbonat, mai rezistente la impact, si grilelor de protectie a farurilor. Iar cele din gama C au colturi din otel si grile de protectie a farurilor si variantele cu cabina de 2,5 m latime pot fi echipate cu parasocuri 100% din otel, ca la K.
Gama C are garda la sol de 312 mm sub axa si unghi de atac de 24O cu scut, iar K are garda la sol de 380 mm sub axa si de 515 mm sub rezervor.
Cele doua game sunt disponibile cu numeroase punti si tandemuri cu reductie simpla sau dubla, pentru a alege lantul cinematic cel mai adecvat fiecarei utilizari.
Sistemul de tractiune hidrostatica pe axa fata Optitrack este in continuare disponibil si permite un supliment temporar de motricitate pentru gama C, in timp ce K ofera versiuni cu tractiune integrala conventionala.
Si oferta de suspensii fata este bogata, de la 7,5 la 9 t pentru C si de la 8 la 9 t pentru K.

Articole similare