Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Scania anunță lansarea unui nou model de șasiu cu trei axe și o podea joasă pentru autobuzele electrice

Scania a introdus un nou model de șasiu pentru autobuzele electrice cu trei axe și podea joasă, ceea ce oferă operatorilor de transport o alternativă atractivă pentru electrificarea operațiunilor dincolo de aplicațiile pur urbane.

După lansarea platformei în 2023, Scania își extinde acum oferta de mobilitate electrică cu noua versiune 6×2*4 cu podea joasă, opțiuni noi de încărcare și un nou set de axe spate. Varianta nouă cu trei axe low-entry are o capacitate mai mare pentru pasageri comparativ cu modelul existent 4×2 LE BEV și este potrivit pentru rutele urbane, suburbane și interurbane mai scurte.

Varianta cu trei axe dispune de o nouă punte spate, precum și de e-machine și interfață de încărcare recent lansate (toate acestea fiind disponibile și pentru modelul deja existent cu două axe), oferind o soluție competitivă eficientă și extrem de fiabilă.

Flexibilitatea noului șasiu electric maximizează performanța în condiții dificile pe toată durata sa de viață și permite adaptarea acestuia la nevoile carosierilor și ale clienților.

Roțile dințate ale osiilor sunt proiectate pentru o eficiență energetică optimă și o durată de viață îndelungată. Cele două noi trepte de viteză au rapoarte de transmisie mai rapide, reducând pierderile interne și îmbunătățind eficiența energetică generală. În plus, noua axă direcțională este amplasată în spatele punții motoare și este proiectată pentru a se potrivi cu noua axă din spate. Direcția care folosește ultima axă ajută la o mai bună distribuție a greutății și la reducerea uzurii anvelopelor.

Există o serie de beneficii cheie pentru clienții care utilizează noua variantă 6×2*4 LE BEV

Designul solid al șasiului contribuie la creșterea durabilității vehiculului, ceea ce îi prelungește durata de viață, în timp ce flexibilitatea de a se adapta la aplicații specifice îmbunătățește considerabil eficiența generală. Cadrul secundar reduce la minimum nivelurile de zgomot și îmbunătățesc manevrabilitatea, făcând călătoria mai confortabilă atât pentru pasageri, cât și pentru șoferi. Astfel, poziționarea componentelor vehiculului simplifică întreținerea, reduce costurile și crește disponibilitatea operațională a autobuzului. 

“Cu noul său motor electric, acest vehicul electric cu trei axe este fiabil, eficient din punct de vedere energetic și puternic, oferind astfel un timp de funcționare, autonomie, accelerație și o capacitate excelentă de pornire, în special pe pante abrupte. Cu o nouă opțiune de încărcare de mare viteză, din spate, și mai multe noduri de alimentare, modelul are flexibilitatea de a răspunde la cerințele locale.”, a precizat Carl-Johan Lööf, Head of Product Management for People Transport Solutions at Scania.  

“Pe măsură ce electrificarea continuă să crească, autobuzele construite pe această platformă vor fi competitive la nivel global și vor putea fi utilizate pentru a extinde operațiunile electrice la noi tipuri de aplicații”.

Articole similare

Ad