Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Scania introduce noi alternative de cutii de viteze pentru sarcini grele

Gama G25CM și G33CM de la Scania se alătură acum doi noi membri, cu un „H” (de la Heavy) în denumirile lor. G25CH și G33CH împărtășesc toate virtuțile și proprietățile fraților lor. Dar, prin adăugarea unui angrenaj planetar mai robust, Scania oferă acum ceea ce este probabil cea mai inteligentă combinație din industria autocamioanelor de robustețe, schimbare lină a treptelor de viteză și eficiență a consumului de combustibil.

„Prin adăugarea acestor opțiuni, arătăm și mai clar că gama noastră XT și oferta noastră pentru minerit înseamnă o afacere serioasă”, spune Stefan Dorski, vicepreședinte senior și șef al Scania Trucks. „Capacitatea lor de a face față tipului de provocări cu care se confruntă camioanele în operațiunile de mare tonaj va face diferența în ceea ce privește timpul de funcționare și costurile de R&M pentru clienți.”

Cea mai recentă generație de cutii de viteze automate Scania este renumită pentru excelența sa tehnologică. Atunci când au fost introduse în 2020, aceste cutii de viteze au adus cele mai bune capacități din clasa lor, cum ar fi o eficiență sporită a combustibilului și a transportului, o schimbare lină și rapidă a treptelor de viteză și o greutate redusă. Una dintre principalele lor virtuți este răspândirea largă a raportului de transmisie care (împreună cu angrenajul relevant al punții spate) se asigură că motorul poate funcționa la turații scăzute, oferind în același timp întregul său cuplu.

„Oferta Scania pentru sarcini grele nu a fost niciodată mai puternică”, spune Eduardo Landeo, Product Manager la Scania Trucks. „Nu numai că oferim o gamă completă de opțiuni de motoare, dar această adăugare, în combinație cu gama noastră largă de punți, înseamnă că putem răspunde și mai bine celor mai exigente și grele aplicații din industria camioanelor.”

Echilibrul optim

Combinațiile de camioane de mare tonaj cu greutăți brute mari ale trenului de rulare utilizează de obicei punți de boghiu spate 6×4 cu angrenaje „scurte” (3,5:1 și mai mari; uneori mult mai mari). În condiții accidentate sau cu o rezistență mare la rulare, acest lucru solicită foarte mult puntea de ieșire din cutia de viteze. Angrenajul scurt, de obicei în combinație cu punți de reducere a butucului, este benefic pentru pornirea vehiculului, făcând autocamionul mai puternic, dar conducând și la turații mai mari ale motorului la viteza de croazieră.

Deoarece Scania urmărește să obțină turații reduse ale motorului și un consum favorabil de combustibil, șmecheria constă în găsirea echilibrului optim între angrenajul punții spate și funcționarea efectivă. Proprietățile cutiilor de viteze pentru sarcini grele de la Scania înseamnă că mai multe camioane pot folosi acum o transmisie mai rapidă, având în același timp toate marjele de partea lor.

Toate cutiile din aluminiu, silențioase și eficiente

Gama G pentru Scania Opticruise a fost introdusă în 2020 și a stabilit imediat un nou punct de referință pentru industrie. Era cu 60 kg mai ușoară decât predecesoarea sa, datorită carcasei sale complet din aluminiu și dimensiunilor mai mici, și oferea, de asemenea, niveluri de zgomot reduse. Gama G îi ajută pe operatori să economisească combustibil prin frecarea internă redusă și prin faptul că are doar două sincronizatoare, deoarece utilizează actuatoare pneumatice și frâne de arbore (trei în total). Atunci când lucrează cu un sistem inteligent de gestionare a motorului, cum ar fi grupul motopropulsor bazat pe Super, gama G este esențială pentru schimbarea rapidă și precisă a treptelor de viteză.

Articole similare

Ad