Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Schwarzmüller continuă să inoveze și după trei ani de criză

Schwarzmüller a încheiat primele șase luni ale exercițiului financiar curent cu vânzări de 228 de milioane de euro, cu 9% mai mult decât în perioada similară din 2021, până la final de iunie în cele patru uzine ale sale fiind construite 5.714 vehicule. Dar conducerea companiei se teme că această cifră nu se va vedea și în a doua jumătate a anului, deoarece condițiile generale de producție s-au deteriorat semnificativ din al doilea trimestru: de exemplu, lipsesc panourile din lemn de mesteacăn din Rusia, care sunt dificil de înlocuit, drept pentru care semiremorcile pentru transport pe distanțe lungi nu pot fi finalizate.

Fluctuațiile în livrările de materiale, disponibilitatea scăzută a personalului și scumpirile vor permite, în cel mai bun caz, o ușoară îmbunătățire față de cifra de afaceri din anul precedent, de 414 milioane de euro. „Sau, în cazul în care condițiile continuă să se deterioreze, compania va avea o scădere semnificativă a vânzărilor și ultimul trimestru al anului ar putea fi dificil“, declară CEO-ul Roland Hartwig.

Cererea de vehicule pe distanțe lungi este încă peste medie, dar ar urma să scadă după ce nu se vor mai acorda subvenții pentru investiții în aceste remorci. Cel mai important segment pentru Schwarzmüller, remorcile pentru industria construcțiilor, este în limite normale, deoarece infrastructura continuă să crească. Iar segmentul serviciilor dedicate clienților se dezvoltă și nu este afectat de crizele din prezent, drept pentru care compania intenționează să-și extindă rețeaua și să îmbunătățească furnizarea de piese de schimb.

Schwarzmüller caută să cumpere cât mai multe materii prime și subansamble din apropiere și nu are importuri direct din Asia, dar tot este afectată indirect de întârzierile de bunuri din China, deoarece componentele de conectare, cum ar fi șuruburile sau șaibele, provin aproape în întregime din Asia și deci lipsesc din ansamblurile pe care le folosește.

Așadar, Roland Hartwig subliniază faptul că, în al treilea an consecutiv de criză, condițiile s-au înrăutățit semnificativ de la izbucnirea războiului, iar dintre piețele majore ale producătorului de semiremorci Germania este în scădere ușoară, în timp ce în Austria, Ungaria, Cehia și Polonia rezultatele sunt pe măsura momentului dificil pe care îl parcurgem. În ciuda tuturor acestor probleme, Schwarzmüller continuă să lucreze la proiecte de inovare. De exemplul, dezvoltă un sistem de încărcare automată a mașinilor de construcții pe platforme joase, cu ajutorul unei conexiuni radio, astfel încât șoferul să economisească timp. Iar proiectul cu Volocopter, specialistul german în drone alimentate electric, a ajuns în prima fază de implementare și Schwarzmüller urmează să finalizeze prototipul mecanic în toamnă, după care pot fi testate transformarea remorcii într-o platformă de zbor și manevrele de decolare și aterizare ale dronei.

Articole similare

Ad