Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Serviciile de livrare la Uber cresc rapid

Uber continuă să înregistreze pierderi din cauza crizei coronavirusului, în această situație divizia de livrări, care are o creștere puternică, importantă pentru grup.

Uber și-a redus semnificativ pierderile la începutul anului. În cele trei luni până la sfârșitul lunii martie, Uber a înregistrat o pierdere netă de 108 de milioane de dolari (90 de milioane de euro), așa cum a anunțat compania pe 5 mai, după închiderea pieței americane. În aceeași perioadă a anului trecut, pierderea netă a fost de aproape 3 miliarde de dolari. Cu toate acestea, rezultatul financiar a fost influențat pozitiv de încasările speciale mari din vânzarea diviziei de mașini robot Uber.

Principala afacere cu intermedierea serviciilor auto a continuat să fie afectată grav de pandemie, veniturile scăzând cu 65%. Divizia de livrare a serviciului de livrare de alimente „Uber Eats”, care a atins o creștere de 230%, rămâne un pilon important în timpul crizei. În general, vânzările la nivel de grup au scăzut cu 11%, până la 2,9 miliarde de dolari. Șeful Uber, Dara Khosrowshahi, a fost mulțumit de rezultate în ciuda declinului semnificativ și a subliniat că afacerile și-au revenit deja destul de bine.

Articole similare

Ad