Ad
AdAdvertisement
Ad
Ad
Ad
AdAdvertisement
Ad
AdAdvertisement
Ad

Serviciile de livrare la Uber cresc rapid

Uber continuă să înregistreze pierderi din cauza crizei coronavirusului, în această situație divizia de livrări, care are o creștere puternică, importantă pentru grup.

Uber și-a redus semnificativ pierderile la începutul anului. În cele trei luni până la sfârșitul lunii martie, Uber a înregistrat o pierdere netă de 108 de milioane de dolari (90 de milioane de euro), așa cum a anunțat compania pe 5 mai, după închiderea pieței americane. În aceeași perioadă a anului trecut, pierderea netă a fost de aproape 3 miliarde de dolari. Cu toate acestea, rezultatul financiar a fost influențat pozitiv de încasările speciale mari din vânzarea diviziei de mașini robot Uber.

Principala afacere cu intermedierea serviciilor auto a continuat să fie afectată grav de pandemie, veniturile scăzând cu 65%. Divizia de livrare a serviciului de livrare de alimente „Uber Eats”, care a atins o creștere de 230%, rămâne un pilon important în timpul crizei. În general, vânzările la nivel de grup au scăzut cu 11%, până la 2,9 miliarde de dolari. Șeful Uber, Dara Khosrowshahi, a fost mulțumit de rezultate în ciuda declinului semnificativ și a subliniat că afacerile și-au revenit deja destul de bine.

Articole similare

Ad