Ad
AdAdvertisement
Ad
Ad
Ad
Ad
AdAdvertisement
Ad
Ad
Ad
Ad
AdAdvertisement
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Standul Scania de la IAA va „vorbi“ din nou despre economie si ecologie

La IAA Hanovra, care se va desfasura in perioada 25-septembrie-2 octombrie, Scania va expune in premiera Citywide, cu sistem hibrid de productie proprie, alaturi de sisteme inovative care permit realizarea de economii importante de carburant, noul motor de 13 l si 450 CP, care foloseste doar tehnologie SCR, noul retarder care se poate dezactiva automat cand nu e folosit, pentru a reduce consumul, Eco-roll si noile strategii de schimbare a treptelor de viteze, uleiul care lucreaza la temperatura mai mare si are vascozitate mai mica, tot pentru un consum mai mic, si noile servicii care urmaresc sa creasca profitul clientilor, in special prin reducerea perioadelor de imobilizare a camioanelor.
 

Scania are una dintre cele mai bogate game de camioane Euro 6 de pe piata si a anuntat de curand rezultatele foarte bune ale unui test de consum: propulsorul de 13 l a dovedit ca este imbatabil din acest punct de vedere, mai ales in configuratia bazata exclusiv pe SCR, astfel ca de curand a fost lansata o noua versiune a sa, de 450 CP.
Producatorul suedez va lansa la IAA si o versiune imbunatatita a Eco-roll, sistemul avansat prin care Scania Opticruise si Scania Active Prediction coopereaza, avand ca rezultat final tot reducerea consumului de carburant. Vehiculul poate calcula singur cand este cel mai bine sa ruleze la vale in modul neutru si cu motorul la relanti, iar sistemul este acum mai inteligent, deoarece este capabil sa activeze Eco-roll mai des si sa aleaga de fiecare data treapta optima si, in functie de cat de valurit este drumul, aduce economii de carburant camioanelor cu motor Euro 6 de 13 l.
De asemenea, Scania a abordat si problema reducerii frictiuni din anumite motoare si, prin cresterea temperaturii de lucru si folosirea unui ulei special, cu vascozitate mica si calitati foarte bune de lubrifiere, motoarele au acum o capacitate si mai mare de a economisi carburant. Singura limitare este aceea ca scaderea consumului nu se inregistreaza decat in cazul camioanelor implicate in transport usor pe distante lungi si care au motor Euro 6 de 13 l.
La stand vor fi prezente modelele de camion P 320 6×2*4, G 340 4×2, Streamline G 410 4×2, G 450 8×4, R 730 4×2 Blue Stream, Streamline R 490 6×2*4, Streamline R 450 4×2 si Streamline R 520 6×4, precum si autobuzele Citywide si OmniExpress si autocarul Touring.

Articole similare

Ad