Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Supply Chain: Aproape 1.000 de nave așteaptă să intre la operare în porturile din China

Probleme pe lanțul de aprovizionare China-Europa continuă. Importurile se realizează în condiții dificile și cu multe congestii, atât pe maritim, cât și pe feroviar și aerian, potrivit unei informări remise Tranzit de către expeditorul IB Cargo.

Peste 994 de nave așteaptă să intre pentru a fi operate în porturile din China, iar la plecare există întârzieri de peste 10 zile, arată sursa citată. Activitatea încă nu a fost reluată în portul Ningbo – terminalul Meishan. Se estimează ca terminalul de containere va fi deschis după 1 septembrie. „La finalul acestei luni sunt restricții în partea de Nord a Marii Galbene, strâmtoarea Bohai, Marea Chinei de Sud și Golful Beibu din cauza unor exerciții militare. Din cauza congestiilor din principalele porturi chineze, navele au întârzieri de peste 10 zile la plecare. Pentru diminuarea impactului asupra programului navelor, armatorii au omis porturile Shanghai și Ningbo la plecările din a doua parte a lunii august, ceea ce va duce la aglomerări și mai mari în luna septembrie“, arată IB Cargo în informarea trimisă Tranzit. Peste 994 de nave așteaptă la operare lângă porturile chineze (foto mare).

Aerian

•             Din cauza COVID, multe aeroporturi lucrează cu personal redus și astfel apar întârzieri în manipularea mărfurilor;

•             Din 21 august, autoritățile aeroportului Shanghai au anunțat suspendarea operațiunilor în terminalul Pudong din cauza apariției de cazuri pozitive COVID-19. În prezent, operează doar China Eastern Airlines (MU);

•             Aeroporturile din Beijing, Guangzhou și Tianjin sunt afectate de măsuri stricte de carantină;

•             Se estimează că întârzierile masive, întârzierea zborurilor și creșterea preturilor pentru transportul aerian în aeroporturile afectate vor continua și în perioada următoare.

Tren

•             Terminalele sunt aglomerate, astfel, spațiul pentru luna septembrie a fost redus în principalele terminale din Xi’an și Chengdu, pentru a se putea onora comenzile în derulare care deja au întârzieri foarte mari la plecare.

Articole similare

Ad