Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Sustenabilitatea și inovația, la baza creșterii vânzărilor Schmitz

Pentru Schmitz Cargobull, anul financiar de la 1 aprilie 2020 până la 31 martie 2021 a fost influențat de criza sanitară, dar compania a reușit, datorită faptului că a luat măsuri rapide și s-a concentrat asupra soluțiilor, să aibă rezultate totale pozitive și să își păstreze poziția de lider al pieței europene de semiremorci. Aceasta a produs 42.470 de vehicule și a avut o cifră de afaceri de 1,74 de miliarde de euro, cu 5.700 de angajați, iar față de anul anterior EBITDA a crescut cu 18,7 milioane de euro, până la 102,3 milioane de euro. Totuși, scumpirea materiilor prime a influențat mult profitabilitatea în anul financiar actual, 2021/2022.

Dacă în prima jumătate din 2020 Schmitz a avut parte de mai multe anulări de comenzi decât de noi comenzi, în partea a doua a anului vânzările au crescut rapid, dar, pe fondul situației incerte din supply chain, piața a avut o revenire în formă de V, ceea ce a adus provocări majore în toate domeniile.

Schmitz a lansat anul trecut șasiul optimizat din punct de vedere al greutății proprii și prelatele aerodinamice EcoGeneration cu trei modele, EcoFIX, EcoFLEX și EcoVARIOS, și s-a concentrat asupra dezvoltării de sisteme electrice/electronice, mai ales telematice și pentru controlul frânării, avansând cu digitalizarea produselor sale și cu implementarea sistemelor telematice chiar mai rapid decât și-a propus.

Iar Consiliul Director continuă să urmărească obiectivele de bază conținute în Strategia 2025, în primul rând ca Schmitz să fie lider mondial în soluții de transport și lider european la semiremorci cu prelată, dube și basculante și să aibă vânzări de peste trei miliarde de euro. Iar inovațiile și serviciile stau la baza creșterii pe care o urmărește compania. De exemplu, ca parte a strategiei „100% Smart“, toate semiremorcile frigorifice S.KO COOL SMART, semiremorcile cu prelată S.CS SMART și izotermele S.KO EXPRESS SMART vor fi echipate standard cu sisteme telematice TrailerConnect®.

Sustenabilitatea joacă și ea un rol important în strategia companiei: datorită prelatelor EcoGeneration lansate în 2020/2021, clienții vor beneficia de reduceri ale consumului de carburant și ale emisiilor de CO2 și își vor reduce amprenta de carbon. Iar duba electrică S.KOe cu agregat frigorific electric S.CUe reduce și ea emisiile de CO2, primele astfel de vehicule fiind testate deja în condiții reale.

În plus, raportul de sustenabilitate pregătit în acest an pune bazele sistematizării viitoare a activităților sustenabile în întreaga companie, ilustrând cum abordează Schmitz managementul mediului și al energiei.

Președintele Bordului Schmitz Cargobull, Andreas Schmitz, declară, în condițiile actuale de piață, că, în ciuda nesiguranței, a numărului redus de ore de muncă și a restricțiilor legate de întâlniri și călătorii, compania și-a continuat proiectele strategice, iar prioritatea sa este să rămână un partener de încredere și inovator și să-și securizeze afacerea pe termen lung.

Articole similare

Ad