Ad
Ad
Ad
AdAdvertisement
Ad
AdAdvertisement
Ad
Ad
AdAdvertisement
Ad
Ad
Ad
Ad

Tarifele se impun

In ultima perioada a crescut simtitor numarul clientilor mai putin dispusi sa negocieze tarifele de transport, printre care se mai numara si unele companii de logistica, retaileri, dar si producatorii de ambalaje si materiale de constructii. „Clientii nu reactioneaza in acelasi timp si la aceeasi amplitudine la modificarile legislative sau de alta natura care au impact direct in structura de cost, fapt ce afecteaza profitabilitatea afacerii de transport.“, a explicat Cristian Helwig, directorul de transport Aquila.
 

Compania face transport intern cu 130 de camioane din cele 375 cate numara flota sa, dintre care 90 sunt de 20 t. 90% dintre camioanele Aquila sunt Euro 3 si 10% Euro 4, pe care le foloseste pentru transport de marfuri din industria FMCG, ambientale sau cu temperatura controlata, iar ocazional transporta si materiale de constructii.
Potrivit lui Catalin Olteanu, directorul FM Romania, in contractele mari exista o negociere unde, de cele mai multe ori se ajunge la o varianta de mijloc. Iar in cazul GW, sunt situatii in care este impus un tarif si situatii cand acesta este propus de compania de logistica. La fel este si cazul Ahead Logistics, care povesteste ca sunt clienti cu care se poate negocia si cei care impun propriul tarif. Quehenberger, in schimb, agreaza tariful dupa trei, patru runde de negociere. Compania nu detine flota proprie si efectueaza transport intern numai prin subcontractori. Lunar, compania subcontracteaza camioane pentru 1.800-2.500 de curse, cu vechimea de 3-8 ani.

Mai multe amanunte puteti gasi in numarul urmator al revistei Logistica.

Articole similare

Ad
Ad