Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

MHS se concentrează mai mult în 2022 asupra clientului

Așa cum declară Elena Claudia Iordache, CEO MHS Truck & Bus, „pentru 2022 ne-am propus ca vânzătorii noștri să fie mai aproape de clienți, pentru a vedea cum se descurcă fiecare cu noile provocări. Vrem să fim cumva în dinamica pieței, să știm ce se întâmplă. Venim cu soluții pentru service deoarece, folosind mai mult timp camioanele mai vechi, clienții vor avea nevoie de reparații.”

Atât vânzările de piese de schimb, cât și cele de manoperă au înregistrat creșteri de 20% în 2021 față de anul precedent, cu un service în plus deschis în iulie 2020 la Oradea, după ce și în anul pandemic 2020 MHS a înregistrat o creștere mică a vânzărilor în service față de 2019.

Avantajul MHS este prezența pe piața locală a multor vehicule specializate, care sunt reparate în atelierele sale. De asemenea, „complexitatea din ce în ce mai ridicată a modelelor recente de vehicule comerciale se transpune în intrările acestora cu precădere în atelierele autorizate ale brandului respectiv”. În plus, vânzătorii au intensificat vânzarea pachetelor de service odată cu livrarea vehiculului nou către clientul final. Cea mai mare pondere o dețin contractele de service Comfort (mentenanța preventivă inclusă), fiind însă încheiate, de asemenea, contracte personalizate în funcție de nevoile suplimentare ale clienților, adăugate pachetelor de mentenanță preventivă. Orizontul de timp al acestor contracte este, în general, de 3-4 ani. „Contractele de service tip Comfort Super („full-repair”) sunt adresate clienților care au business-uri foarte bine elaborate, în care este percepută nevoia de eșalonare și control al costurilor. Acestea din urmă sunt concurate de pachetele de garanții extinse oferite la prețuri foarte accesibile.”

Potrivit Elenei Claudia Iordache, prețul la manoperă crește în fiecare an în funcție de inflație, iar anul acesta „am crescut prețurile cu circa 7-8%, mai ales că și salariile au crescut. Am investit întotdeauna foarte mult în service și în primul rând în oameni. Facem eforturi să ne menținem oamenii pregătiți și pregătim în continuare personal specializat în cadrul Academiei MAN.”

După primele 6 luni ale anului prețurile la manoperă ar putea fi în continuare crescute ca urmare a scumpirii energiei și utilităților.

Articole similare

Ad