Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Test de consum Trucker: Reducere cu 18% a consumului la noul Volvo FH cu I-Save

Volvo Trucks a anunțat că testul de consum realizat de revista Trucker cu recent actualizatul Volvo FH cu I-Save s-a încheiat cu un consum cu aproape 18% mai mic față de același test cu modelul Volvo Trucks de acum patru ani.

În cadrul testului recent efectuat de revista germană independentă Trucker, Volvo FH 460 cu I-Save de 32 de tone a fost condus pe un traseu de 343 km de drumuri publice, incluzând o varietate de autostrăzi, terenuri accidentate și drumuri mai înguste.

În comparație cu același test efectuat în 2018 – înainte ca Volvo să introducă pachetul de economisire a combustibilului I-Save – Volvo FH 460 cu I-Save testat a obținut o reducere combinată impresionantă de 18% a consumului de motorină și AdBlue, utilizând în medie doar 21,48 l/100 km.

„Efectele pachetului I-Save, care utilizează îmbunătățiri avansate ale motorului turbo-compus, un nou software mai inteligent și o aerodinamică rafinată, se adună pentru a oferi o utilizare foarte eficientă a combustibilului. Acest test independent este încă o dovadă solidă a impactului mare și pozitiv pe care I-Save îl are asupra consumului de combustibil”, spune Helena Alsiö, vicepreședinte Powertrain Product Management la Volvo Trucks.

Consumul redus de AdBlue este din ce în ce mai important

Până acum un an costul AdBlue nu era prea important pentru posesorii de flote. Acest lucru s-a schimbat dramatic, deoarece prețurile pentru acest aditiv au crescut cu peste 100% pe multe piețe. În noul test, Volvo a reușit să mențină și consumul de AdBlue la un nivel scăzut de 6% din consumul de motorină.

„Economia totală de combustibil, care include atât motorina, cât și AdBlue, a devenit din ce în ce mai importantă pentru costul total de proprietate. Ne concentrăm întotdeauna pe menținerea costului total al combustibilului la un nivel cât mai scăzut posibil”, continuă Helena Alsiö.

Motoare eficiente – o cheie pentru reducerea emisiilor de CO2

Chiar dacă obiectivul Volvo Trucks este ca, în 2030, camioanele electrice să reprezinte jumătate din vânzările sale globale de camioane, motorul diesel va continua să joace un rol important în reducerea emisiilor de CO2. Eficiența îmbunătățită care provine din aceste noi progrese I-Save din cadrul sistemului de propulsie este o modalitate importantă de a contribui la reducerea emisiilor de CO2. Motorul Turbo Compound este, de asemenea, certificat pentru a funcționa cu HVO100, combustibil regenerabil sub formă de uleiuri vegetale hidrogenate, care reduce drastic emisiile de CO2.

Informații despre test și despre camion:

  • Distanța totală a traseului de testare: 343 km. Traseul este utilizat pentru testarea camioanelor diferiților producători într-o gamă largă de condiții;
  • Greutatea brută combinată: 32 de tone;
  • Viteza setată pe controlul de croazieră: 85 km/h;
  • Autocamionul testat 2022: Volvo FH 460 cu I-Save, generația a 3-a Euro 6;
  • Autocamion testat în 2018: Volvo FH 460 Euro 6;
  • Viteză medie:

            o 2022: 79,9 km/h;

            o 2018: 79,8 km/h.

  • Consumul de combustibil, inclusiv AdBlue*:

             o 2022: 21,48 L/100 km. Consumul de Ad-Blue din motorină: 6,2%;

             o 2018: 26,15 L/100 km.

Informații despre I-Save de la Volvo:

I-Save a fost lansat pentru prima dată în 2019. Motorul de 13 litri cu tehnologia Volvo Turbo Compound, D13TC, face posibilă conducerea cu turații reduse ale motorului și cu viteze mari pentru perioade mai lungi de timp. Noua funcție I-Torque gestionează selecția treptelor de viteză, cuplul motorului și frânarea atunci când este activată funcția I-Cruise. Funcția folosește I-See pentru a privi drumul din față și a evalua cât cuplu motor este necesar pentru ca motorul să funcționeze cât mai eficient din punct de vedere energetic și al consumului de combustibil, în funcție de greutatea totală a autocamionului.

Articole similare

Ad