Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Toate mărcile Renault Group raportează creșteri ale vânzărilor pe 2024 ca urmare a noilor modele

În 2024, Renault Group a înregistrat vânzări la nivel global de 2.264.815 vehicule, în creștere cu 1,3% față de 2023. Renault: 1.577.351 vehicule, o creștere de 1,8% față de 2023. Dacia: 676.340 vehicule, în creștere cu 2,7% comparativ cu anul precedent. Alpine: 4.585 vehicule, o creștere semnificativă de 5,9%.

În Europa, Renault Group a generat vânzări în creștere de 3,5% în 2024, dublu față de ritmul pieței auto. Cu 1.599.051 de unități vândute, grupul se menține pe podiumul constructorilor auto de pe continent. Dacia Sandero a fost cel mai vândut model pe toate canalele de distribuție.

În afara Europei, marca Renault a crescut bazându-se pe strategia International Game Plan, astfel în Brazilia a marcat o creștere de +10,3%, impulsionată de succesul modelului Kardian. În Coreea de Sud, a generat o creștere de +80,6%, datorită lansării modelului Grand Koleos, primul vehicul dezvoltat de noua entitate Renault Korea.

Strategia comercială a Renault Group, orientată pe valoare și nu pe volume, a înregistrat rezultate cu vânzări către clienții de retail în Europa de peste 63% din totalul grupului, cu 21 de puncte procentuale peste media pieței. Mai mult, Grupul are 4 modele în top 10 la această categorie.

Segmentul C și segmentele superioare reprezintă 30% din vânzările europene ale grupului.

Lansările importante marca Renault a introdus modelele Scenic E-Tech, Symbioz și Rafale, iar Dacia a prezentat SUV-ul Bigster la Salonul Auto de la Paris.

Renault Group își continuă ofensiva de electrificare, cu 34,7% din vânzările din Europa reprezentate de modele electrificate, o creștere de +7,5 puncte procentuale față de 2023.

Vânzările de vehicule hibride au crescut cu 45%, ajungând să reprezinte 25,5% din vânzările totale ale grupului (+7,5 puncte procentuale vs. 2023).

Marca Renault și-a consolidat poziția a doua în Europa, cu 40% vehicule hibride din totalul vânzărilor de mașini termice.

În 2024, vehiculele electrice au reprezentat 9% din vânzările Renault Group, marcând un an de tranziție pentru gama de modele. În trimestrul al patrulea, ponderea acestora a crescut la peste 12%, cu aproape 5 puncte procentuale mai mult decât media anuală.

Pentru marca Renault, vehiculele electrice au constituit 13% din vânzările totale.

Lansat în octombrie, Renault 5 E-Tech a devenit cel mai vândut model electric pe piața franceză în lunile noiembrie și decembrie.

Nivelul comenzilor Renault Group în Europa echivala la finalul lui 2024, cu 2 luni de vânzări.

În acest an, Grupul va lansa 7 noi modele, sprijinind ofensiva de electrificare în Europa: Renault 4 E-Tech, Dacia Bigster, Alpine A390 și Mobilize Duo/Bento.

Alte modele vor fi lansate în cadrul International Game Plan, vizând creșterea cotei de piață a mărcii Renault în America Latină.

Articole similare

Ad