Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Toate operațiunile globale Arctic vor fi consolidate sub numele de brand corporativ Beko România

Arctic SA, liderul pieței de electrocasnice din România, și-a schimbat denumirea în Beko România SA, pentru a se alinia cu noua identitate corporativă la nivel global a grupului Arçelik. Această transformare face parte din strategia de consolidare a poziției de lider mondial a brandului Beko în industria electrocasnicelor.

Adunarea Generală Extraordinară a Acționarilor de pe 9 aprilie 2024, a marcat o etapă importantă în evoluția Arctic S.A., care devine Beko România S.A. Noua schimbare nu va afecta activitatea zilnică a companiei, ci are scopul de a consolida poziția sa pe piața internațională. Brandul Arctic va continua să ofere produse de înaltă calitate la prețuri accesibile, reflectând angajamentul său față de inovație și excelență. Compania reafirmă astfel dedicarea sa față de consumatorii locali și globali, integrând tehnologii și tendințe sustenabile în designul produselor sale, pentru un viitor sustenabil.

De la începutul investițiilor în 2002, Arçelik a direcționat peste 391 de milioane de euro în dezvoltarea capacității de producție și noile sisteme moderne de management al producției. România rămâne strategică pentru Beko, având două fabrici importante la Găești și Ulmi, cu aceasta din urmă fiind recunoscută ca o unitate de producție Industry 4.0 și primind statutul de Sustainability Lighthouse din partea Forumului Economic Mondial (WEF). Exportând 84% din producție în peste 80 de țări, România găzduiește producția a trei branduri puternice – Arctic, Beko și Grundig, asigurând consumatorilor produse de înaltă calitate, la standarde internaționale.

„Suntem entuziasmați de această nouă etapă și de direcția pe care Beko o conturează pentru următorii ani. Rămânem fideli obiectivelor noastre de a oferi servicii de excepție pentru clienți, de a dezvolta soluții inovatoare și de a pune pe piață produse de calitate superioară. În plus, suntem nerăbdători să ne implicăm în explorarea unor oportunități și idei pentru colaborări constructive, cu scopul de a contribui la un viitor mai bun pentru industria de electrocasnice. Sunt mândru să mă aflu la conducerea companiei într-un moment atât de important pentru echipa noastră. De-a lungul anilor petrecuți aici am dezvoltat o legătură specială cu România, iar decizia de astăzi reprezintă un nou pas în angajamentul meu față de această țară care mi-a devenit acasă.”,

a declarat Murat Büyükerk, Chief Executive Officer, Arctic.

„Această schimbare este o oportunitate majoră pentru România și un moment definitoriu în istoria companiei noastre. Prin asocierea cu un brand corporativ puternic cum este Beko, avem acum șansa să ne consolidăm poziția pe piața internațională și să contribuim la promovarea și dezvoltarea industriei electrocasnicelor din țara noastră. De asemenea, această tranziție este esențială pentru a sprijini creșterea noastră deja solidă la nivel global, consolidând în același timp încrederea și loialitatea retailerilor față de brandurile noastre.”,

a adăugat Gabriel Eremia, Director de Marketing & Product Management, Arctic.

În ultimele două decenii, Grupul Arçelik a cunoscut o creștere semnificativă prin investiții și achiziții la nivel mondial, devenind un lider global cu subsidiare în 57 de țări și 45 de unități de producție în 13 state. Anul acesta, toate operațiunile globale vor fi consolidate sub numele de brand corporativ Beko, marcând începutul unui nou capitol pentru companie. Prin valorificarea tehnologiilor inovatoare și a obiectivelor ambițioase de sustenabilitate, Beko se poziționează ca lider cu vizibilitate și recunoaștere la nivel mondial.

Compania deține în România două dintre cele mai mari fabrici de electrocasnice din Europa continentală, precum fabrica de la Găești, care a produs până în prezent peste 44 de milioane de aparate frigorifice, și fabrica de mașini de spălat din Ulmi, prima fabrică Industry 4.0 din România. De asemenea, fabrica din Ulmi este echipată cu tehnologii de vârf în robotizare, inteligență artificială, machine learning și automatizare a proceselor, aceasta producând până acum peste 4 milioane de unități.

Articole similare

Ad