Separarea companiilor care fac contract logistics de cele care fac doar servicii de intermediere de transport este evidentă şi din salariul mediu brut per angajat care variază în cazul firmelor analizate între 1000 şi 2800 de euro pe lună. La acest capitol ies din tipare cele câteva companii care au flotă proprie şi care au şi mulţi şoferi angajaţi. Salariul mediu brut al şoferilor, plăţiţi şi cu indemnizaţii zilnice, trage în jos media salarială per companie.
Dacă ne uităm la indicatorul cash flow raportat la datorii pe termen scurt acesta scade de la 100% până la 4%, fiind chiar negativ (până la -40%) în cazul mai multor firme, în special cele care au şi activităţi de de distribuţie.
Uitându-ne la active totale, avem câteva firme cu depozite şi autovehicule în proprietate (Schenker Logistics România, Gebruder Weiss, Transmec) care depăşesc 40-60 milioane de euro până la circa 3 milioane de euro, în cazul companiilor ale căror depozite şi autovehicule sunt deţinute în cadrul grupului de firme specializate de investiţii. Firme light-asset apar cu active de circa 15-18 milioane de euro în sisteme IT, echipamente. Dacă ne uităm la total active minus datorii curente clasamentul este similar cu valori de 30-40 milioane de euro (2 cazuri) şi până la 1,2 milioane de euro.
Lichiditatea curentă pentru grupul de firme analizate de la 0,86 până la 6. Majoritatea au lichiditate curentă între 1 şi 2, ceea ce înseamnă că depind foarte mult de încasarea facturilor pentru a-şi plăti intermediarii.