Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Tradus: România manifestă interes crescut pentru utilaje de construcții SH

Conform datelor înregistrate de platforma pentru vehicule comerciale rulate Tradus.com, România manifestă un interes crescut pentru utilajele de construcții second-hand, comparativ cu alte țări din Europa, fiind pe primul loc în trei din cele cinci categorii analizate. Astfel, 19,7% dintre vizitatorii interesați de excavatoare sunt din România, iar 21,5% dintre cei care caută accesorii pe platformă provin tot din țara noastră. Mai mult, 24% dintre vizitatorii interesați de încărcătoare sunt de asemenea din România. 

În același timp, țara noastră se află în topul țărilor cu interes crescut pentru alte echipamente de construcții precum manipulatoare telescopice (locul al doilea) sau platforme de ridicare (locul al treilea). 

„România este cea mai mare piață de cumpărători din portofoliul nostru și interesul pentru categoria de construcții este în continuă creștere. Acest lucru este explicabil, având în vedere faptul că România este o țară în plină expansiune, iar piața de construcții joacă un rol foarte important în economie”, explică Nadja Sörgel, General Manager Tradus. 

Pentru a realiza această analiză, specialiștii Tradus.com au luat în calcul numărul de vizite și comportamentul utilizatorilor pe site. Astfel, aceștia au determinat nivelul de interes pentru categoriile de utilaje de construcții rulate din diverse țări europene. România este pe primul loc în majoritatea categoriilor. În același timp, în mai multe țări din vestul Europei, precum Germania, Franța, Italia și Spania, se înregistrează un interes crescut pentru categorii specifice, precum accesoriile. 

Clasamentul pe categorii arată ca mai jos:

Excavatoare rulate 

  1. România – 19,7% 
  2. Italia – 11,3% 
  3. Polonia – 7,5% 

Accesorii second hand 

  1. România – 21,5% 
  2. Germania – 7,1% 
  3. Polonia – 6,8% 

Încărcătoare rulate 

  1. România – 24% 
  2. Spania – 11,8% 
  3. Ungaria – 9,6% 

Manipulatoare telescopice 

  1. Polonia – 19,9% 
  2. România – 9,5% 
  3. Franța – 8% 

Platforme de ridicare 

  1. Ungaria – 10,4% 
  2. Bulgaria – 9,9% 
  3. România – 9,7% 

Analiza a luat în calcul date culese în perioada ianuarie – decembrie 2020. 

Articole similare

Ad