Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Transformarea digitala si sustenabilitatea: pot gasi clientii si jucatorii din logistica un teren comun?

Clientii isi doresc produsele durabile, iar asta se reflecta intr-o mare provocare: peste jumatate din produsele comandate sunt returnate. Etichetele ecologice si optiunile de transport maritim ecologic costa mai mult decat manipularea conventionala, ceea ce ii obliga pe furnizorii de servicii sa adopte o pozitie clara in timp ce ofera solutii practice. Summit-ul EXCHAiNGE din Frankfurt (20-21 noiembrie, Messe Frankfurt) va include o examinare critica a serviciilor B2B si B2C care ar putea satisface cerintele specifice de viteza si durabilitate.
 

Ce este in spatele vehiculelor cu zero emisii si a optiunilor alternative de livrare la punctele centralizate de colectare? "Serviciile de coletarie inca impiedica progresul propriu, protejandu-si cu incapatanare propriul teren", remarca Markus Ziegler, directorul diviziei Pakadoo LGI Logistics Group International GmbH. Avem nevoie, dupa cum sustine el, de parteneriate pragmatice intre furnizori, alaturi de solutiile logistice stabilite in comun de guvernele federale, de stat si locale. Sesiunea „Lanturi de aprovizionare durabile – pot gasi clientii si jucatorii din logistica un teren comun?“ este cadrul in care Markus Ziegler va fi alaturi de moderatorul Klaus Krumme (Director General, Centrul ZLV pentru Logistica si Trafic, Universitatea Duisburg-Essen), de Martine Bouman (Director Stiintific , Centrul pentru mass-media si sanatate, profesor universitar Erasmus Rotterdam), Matthias Haubenreißer (senior manager pentru ECR & Managementul lantului de aprovizionare, GS1 Germania) si Andreas R. Streubig (director durabilitate globala, Hugo Boss).

Articole similare

Ad