Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Transport de tramvaie și vagoane folosind trailere Faymonville CombiMAX

Compania cehă APB Pilzen, care se ocupă de excavări de teren, demolări și construcții, dar și de proiecte de transport de tramvaie, este client tradițional Faymonville, de la care a cumpărat de curând un nou trailer modular semi-jos CombiMAX cu platformă cu șapte axe și boghiu de două axe, care poate încărca tramvaie și vagoane.

Plusul pe are îl aduce acest model sunt axele cotite, prin care Faymonville reduce înălțimea de încărcare în timpul mersului la 740 mm. Vehiculele feroviare vor fi trase pe remorcă de un troliu puternic, totul cu foarte mare exactitate datorită ghidajelor feroviare – adaptate la lățimi variabile, de 1.000, 1.450 sau 1.670 mm, în funcție de liniile de tramvai din diverse țări – încorporate în platforma de încărcare.

În afară de platforma telescopică de încărcare, CombiMAX poate fi extins prin montarea de bare cu lungimi de 6.000 și 7.000 mm, concepute astfel încât instalarea să se facă fără ajutorul macaralelor. Iar elementele de extensie sunt prevăzute cu roți de șină, suporturi pliabile cu picior cu role și suporți hidraulici, pentru a permite montarea doar cu camionul.

Extensia spate care se ridică și coboară hidraulic, numită „rampe acordeon“, permite încărcarea și descărcarea sigure și optimizează distribuția greutății, extensiile integrate pentru șine ale rampelor acordeon fac posibilă asamblarea rapidă a rampei de încărcare cu o pantă maximă de 2,5O, fără a folosi un stivuitor sau un echipament similar, iar sarcina utilă a extensie spate este de până la 14 t în timpul transportului, deci distribuția încărcăturii este îmbunătățită.

Articole similare

Ad