Conferinta Tranzit de pe 18 martie ia in discutie, de asemenea, potentialul oferit chiar de piata de transport national pentru operatorii de transport care pana mai ieri erau focusati pe international.
De 4-5 ani transportatorii romani au migrat masiv catre intracomunitar, unde casele de expeditii mari i-au atras cu tarife bune si confortul de a nu avea nevoie sa se ocupe prea mult de gestionarea contractelor, pentru ca expeditorii le asigurau kilometri, remorci incarcate si conectate intr-un sistem de management de flota performant.
Astfel, fara o oferta suficient de performanta la intern, multi producatori si retaileri au ajuns sa investeasca masiv in parcuri proprii de vehicule de transport, astfel ca in prezent aproape 70% din volumul total de marfuri transportate la nivel national in regim rutier se face cu vehicule proprii. Mai precis, anul trecut in primele noua luni ale anului, peste 99 de milioane de tone de marfa s-au transportat cu vehicule detinute de producatori sau retaileri, in timp ce transportatorii de profesie au carat doar 46,6 milioane de tone de marfa.
Sunt aproape 3.500 de posesori de licente de transport in cont propriu care oricat ar investi in trainingul propriilor angajati nu pot fi la fel de eficienti ca si operatorii de transport care traiesc doar din astfel de servicii si care nu isi permit rulaje pe gol.
De ce aceasta situatie se va schimba cu siguranta in urmatorii ani vom discuta in cadrul conferintei Tranzit, care va prezenta modul in care Pachetul Mobilitate I va remodela si piata de transport national.
Mai multe informatii despre cum va puteti participa la conferinta tranzit puteti obtine la tel.: 021 777 06 98-99 si email: office@traficmedia.ro