AdAdvertisement
AdAdvertisement
Ad
AdAdvertisement
AdAdvertisement
Ad
AdAdvertisement
AdAdvertisement
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Truck Tuning Art: Best Exterior

Frumosul Volvo FH 16 deținut de Carohi Pharma Transport a luat premiul cel mare pentru aspectul exterior

La categoria Best Exterior camionul lui Fiv Trans, Scania pictată cu motiv Venom, s-a clasat pe locul al treilea, fiind surclasată de două camioane din Constanța, unul deținut de firma GEC Spedition (locul al ii-lea) și altul de Carohi Pharma Transport (locul I). Camionul albastru Volvo FH16 de 750 CP, deținut de Adrian Antohi, a încântat juriul și publicul, grație culorii sale speciale Volvo Ocean Pearl, un azuriu superb care să amintească de locul de origine al proprietarului: Constanța, frumosul port de la Marea Neagră. Compania specializată în transporturi cu temperatură controlată (mai ales farmaceutice, după cum indică și numele firmei) a prezentat în concurs și semiremorca tractată de regulă de autotractor, în aceeași culoare ca și cabina. Carcasele oglinzilor și paravânturile de pe părțile laterale ale șasiului erau în aceeași culoare a cabinei, ca și toate adaosurile de spoilere și paravânturi de la cabină, care fac parte din pachetul aerodinamic menit să reducă consumul de combustibil. Adrian  Antohi, proprietarul firmei Carohi Pharma Transport, conduce chiar el camionul în mare parte din timp, consumul scos cu motorul de 750 CP (achiziționat nu neapărat că ar fi nevoie de așa putere pentru transportul obișnuit, ci pentru că îi plac motoarele puternice) fiind de 32-35 de litri la 100 km, în funcție de traseu.

Camionul, care are și interiorul modificat, este echipat cu direcție dinamică, apreciată mai ales atunci când trebuie să dea cu spatele, pentru că e mai precisă, oferă confort și rapiditate.

Deși și-a început activitatea în urmă cu mulți ani, compania are doar 6 camioane în prezent. “Atâta putere am avut. Noi suntem o firmă mai pe stil vechi”, a declarat Adrian Antohi, care lucrează în transporturi de când a terminat liceul în 1990. „Avem șoferi mai la 50 de ani, nu sunt cercelați, interiorul cabinelor e foarte îngrijit, arată cum sunt șoferii care le conduc. Cel mai proaspăt șofer în firma noastră are o vechime de 5-6 ani. Iar cel mai vechi – 12-13 ani.”

Articole similare

Ad
Ad