Ad
AdAdvertisement
Ad
AdAdvertisement
Ad
AdAdvertisement
Ad
Ad
Ad
AdAdvertisement
AdAdvertisement
Ad
Ad
Ad
AdAdvertisement

Un targ de profil de la care au lipsit utilajele

Desi Construct Expo a devenit deja un targ traditional in domeniul tehnologiilor, echipamentelor, utilajelor si materialelor pentru constructii, editia de anul acesta, care s-a desfasurat la jumatatea lui aprilie, chiar pe o suprafata cu 20% mai mare decat cea din 2012 (18.000 m2), a fost marcata de lipsa utilajelor de constructii. Astfel, daca in urma cu doi ani observam semne imbucuratoare de revenire a pietei si remarcam prezenta unor nume mari ca Volvo si Caterpillar, anul acesta numai standurile unora dintre furnizorii de anvelope industriale ne-au mai amintit ca este un targ dedicat utilajelor pentru constructii.
 

Construct Expo s-a desfasurat simultan cu Expo Ambient, care promoveaza produse pentru amenajari interioare si exterioare, Romtherm (echipamente de incalzire si conditionare a aerului si instalatii sanitare), Expo Flowers&Garden si Antique Market.

Desi produse in India, anvelopele BKT pot concura marci cunoscute din Europa
Distribuitorul de anvelope, lubrifianti si acumulatori auto Impar a ales sa participe la Construct Expo atat cu o gama completa si strategica de anvelope agricole si industriale BKT, produse in India, cat si cu anvelope Michelin, Goodyear si Bridgestone, acumulatori Varta si Rombat sau lubrifianti Mol.
„Pe langa o astfel de participare la targurile de specialitate, organizam anual si o intalnire traditionala cu dealerii (aflata deja la a patra editie), in cadrul careia unii clienti strategici isi impartasesc experientele din India, unde au vizitat fabrica BKT“, a punctat Attila Kovacs, key account manager Impar, completand: „intalnirile au ca scop promovarea produselor si relationarea cu reprezentantii din tara. La ele participa si reprezentantii comerciali si tehnici ai BKT care doresc astfel sa aiba un contact direct cu distribuitorii si consumatorii de anvelope, ca sa obtina un feedback real.“
Desi fabricate in India, anvelopele BKT sunt specializate pe dimensiuni si utilaje folosite in Europa, mai ales ca producatorul si-a extins capacitatea de productie, detinand in prezent patru fabrici in India. Si, chiar daca se observa o reticenta a romanilor fata de produsele fabricate in India, aceasta nu este la fel de mare ca aceea manifestata fata de produsele din China sau din Turcia. „Calitatea produselor importate de noi din India este net superioara celor din China, putand concura chiar si cu marci cunoscute din Europa. In plus, raportul calitate-pret este optim“, a mai spus Attila Kovacs, explicand ca „daca o anvelopa premium este 100% pret si calitate, o anvelopa BKT este 80-90% calitate, la 60% pret.“

Anvelopele agricole se vand mai bine decat cele industriale
Incepand cu anul acesta, Impar a adaugat in portofoliu anvelopele industriale radiale si pe cele pline pentru stivuitoare, mai ales ca producatorul dezvolta in fiecare an modele si profile noi, adaptandu-se la cerintele pietei si ale constructorilor de utilaje….

Articole similare