Ad
Ad
AdAdvertisement
Ad
Ad
Ad
Ad
AdAdvertisement
Ad
AdAdvertisement
Ad
Ad

Vanzarile Volvo Group au scazut cu 39% in al doilea trimestru al anului

Covid-19 si-a pus amprenta atat asupra vanzarilor, cat si asupra veniturilor grupului Volvo. Vanzarile sale nete au scazut in al doilea trimestru al anului cu 39%, pana la 73,2 miliarde de coroane suedeze (SEK). Venitul operational ajustat a fost de 3.272 SEK, ceea ce corespunde unei marje de operare ajustate de 4,5% (12,5). De retinut ca veniturile operationale din trimestrul II includ cheltuieli de restructurare de 3.200 M SEK aferente masurilor de reducere a costurilor anuntate anterior, care se preconizeaza ca vor genera economii anuale de aceeasi amploare, iar cele mai multe raman in vigoare in prima jumatate a lui 2021.
Productia, dupa ce a fost oprita in aprilie, a fost reluata treptat in mai si se desfasoara in prezent bine. Au fost intreprinse, de asemenea, actiuni puternice pentru reducerea activitatilor si a costurilor, inclusiv a salariilor, s-au facut concedieri temporare in cadrul programelor guvernamentale si s-a redus numarul de servicii achizitionate. Toate aceste activitati au contribuit la obtinerea unui venit operational ajustat de 3,3 miliarde SEK (15,1), cu o marja de 4,5% (12,5). „Al doilea trimestru al lui 2020 a fost caracterizat de pandemia Covid-19 si efectele sale negative asupra societatii si dezvoltarii economice. Masurile adoptate pentru a controla raspandirea virusului au avut un impact semnificativ asupra lantului nostru de productie si furnizare, precum si asupra cererii pentru produsele si serviciile noastre”, a spus Martin Lundstedt, presedinte si CEO Volvo Group.

Articole similare

Ad