Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Vivre a investit 500.000 euro in reteaua de centre e-fulfillment

Vivre a preluat un nou depozit logistic cu o suprafata totala de 6.500 m2 utili si o capacitate de aproximativ 9.000 de piese de mobilier de mari dimensiuni. Valoarea investitiei in logistica ajunge la 500.000 euro pentru a sustine volumul produselor procesate pentru cele mai asteptate evenimente ale toamnei: Black Sale, campanie care va fi lansata pe data de 9 octombrie si Black Friday care se va desfasura in noiembrie.

Centrele logistice Vivre au fost extinse progresiv in cei 7 ani de la deschidere. Pornind de la un depozit de aproximativ 1.000 m2, in prezent spatiile de depozitare ocupa o suprafata totala de 15.000 m2 utili si au o capacitate de 260.000 produse. Valoarea totala a investitiilor in dotari tehnice precum rafturi, echipamente de logistica, manipulare si depozitare, este de 500.000 euro in 2019. Capacitatea de procesare a crescut exponential, zilnic se ruleaza in medie 25.000 produse si 4.000 colete. Produse de la aproximativ 6.000 de branduri europene – de la piese de mobilier voluminoase (canapele si fotolii), pana la obiecte de mici dimensiuni (decoratiuni si accesorii) – ajung astfel la cei peste 500.000 de clienti unici Vivre.
„In varfurile de cerere – lunile octombrie, noiembrie si decembrie – cand pot fi procesate pana la 30.000 de produse pe zi, spatiul de depozitare devine o provocare. Pentru a solutiona acest aspect apelam la optimizarea spatiului actual si eficientizarea proceselor operationale, dar si la inchirierea temporara a unor centre de depozitare. Anul acesta, noul spatiu preluat are o suprafata totala de 6.500 m2 utili si o capacitate de aproximativ 9.000 de piese de mobilier voluminoase (canapele, coltare, dulapuri etc.). Asiguram transportul comenzilor in functie de gabaritul produselor prin intermediul firmelor de curierat specializate in livrarea pieselor de mobilier. Momentan colaboram cu 14 companii de curierat si suntem in negocieri pentru a ajunge la 19 parteneri in urmatoarea perioada, intrucat preconizam o crestere semnificativa a volumului de comenzi in perioada campaniilor de Black Sale si Black Friday.“, a declarat Ciprian Sirbu, Director Logistica Vivre.
Concomitent cu dezvoltarile logistice, pregatirile pentru cele mai asteptate evenimente ale toamnei, Black Sale si Black Friday, continua si in mediul online. Intre 9 si 14 octombrie va fi disponibila pe Vivre.ro campania “Black Sale” cu reduceri de pana la 75% la zeci de mii de produse. Selectiile de produse care vor avea preturi reduse sunt alese din cele peste 5.000 de canapele si fotolii, 3.000 de lenjerii si cuverturi de pat, 8.000 de covoare, 7.000 corpuri de iluminat si peste 20.000 decoratiuni pentru casa si gradina disponibile constant pe site.

Articole similare

Ad