Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Votul întârziat din Polonia face ca softul să nu fie încă adaptat pentru calcularea taxelor și salariilor șoferilor

Camera Sejm a Parlamentului Poloniei, prin Comitetul său pentru Infrastructură, a analizat amendamentele Senatului pe marginea Actului ce amendează Legea Transportului Rutier, Legea Timpului de Muncă al Șoferilor și alte norme ce trebuie adoptate și în această țară pentru implementarea Pachetului Mobilitate.

Toate amendamentele au fost aprobate – cu excepția celui care introducea o perioadă inițială de amnistie, pentru posibile erori – deci astfel au fost acceptate propunerile guvernului, formulate de industria transportului rutier.

Dar, așa cum arată asociația poloneză de transport și logistică TLP, pentru că nu a existat o perioadă de tranziție, furnizorii de soft nu au putut introduce amendamentele în programul care calculează salariile șoferilor și contribuțiile la stat, deci în următoarea perioadă firmele de transport trebuie să se aștepte la erori în ceea ce privește calculul datoriilor la buget.

Pentru a se evita sancțiunile financiare la adresa operatorilor, plățile suplimentare și dobânzile pentru întârzieri, Senatul a propus o soluție care să nu aibă impact negativ nici asupra bugetului statului, nici asupra firmelor. Dar Guvernul nu a fost de acord cu aceasta, deși ea ar proteja antreprenorii de efectele întârzierilor la plată. Totuși, TLP nu depune armele, ci încearcă încă să convingă guvernul că soluția Senatului este bună.

Noua formă a legilor trebuie să meargă și la președintele Poloniei, iar după publicare trebuie să intre în vigoare pe 2 februarie.

Articole similare

Ad