Ad
Ad
Ad
AdAdvertisement
AdAdvertisement
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
AdAdvertisement
Ad
Ad
Ad

Waberer’s generează EBIT de 12,2 milioane de euro, în ciuda reducerii parcului de camioane

Veniturile Waberer’s au crescut cu 29,8% în al doilea trimestru al anului 2021 față de aceeași perioadă a anului trecut, ajungând la 150 de milioane EUR. Creșterea față de trimestrul anterior (T1 2021) a fost de 5,4%. Veniturile pe jumătate de an în 2021 au ajuns la 292,3 milioane EUR, o creștere de 1% față de S1 2020, chiar dacă dimensiunea flotei în T1 anul trecut a fost cu 44% mai mare comparativ cu T1 2021.

EBIT a crescut pentru al patrulea trimestru consecutiv și a ajuns la 7,7 milioane EUR în T2 2021, cu 10,4 milioare EUR mai mult decât în trimestrul al doilea al anului trecut, când rezultatul a fost negativ (-2,7 milioane EUR), respectiv cu 3,2 milioane EUR mai mult (+70%) comparativ cu trimestrul anterior, când EBIT a fost de 4,5 milioane EUR.

În transportul internațional de marfă, Waberer’s a reușit să obțină un rezultat trimestrial pozitiv pentru prima dată din 2017 cu 0,7 milioane de euro, potrivit raportului semestrial. În prima jumătate a acestui an EBIT a ajuns la 12,2 milioane EUR, o îmbunătățire de 14,8 milioane EUR comparativ cu H1 2020.

Venitul net a crescut la 6,1 milioane EUR în al doilea trimestru al anului 2021, ceea ce reprezintă o creștere cu 17,7 milioane EUR față de aceeași perioadă a anului trecut, în timp ce venitul net recurent din S1 2021 a atins 8,8 milioane EUR, o valoare cu 22,9 milioane EUR mai mult comparativ cu prima jumătate a anului 2020. Venitul net raportat la jumătatea anului a crescut, de asemenea, cu 26,2 milioane EUR.

Datoria financiară netă la 30 iunie 2021 a fost de 112,7 milioane EUR, în scădere cu 63,6 milioane EUR față de 30 Iunie 2020.

Scăderea continuă a datoriei nete începând cu al doilea trimestru al anului 2019 a fost determinată de micșorarea continuă a parcului de camioane și de amânarea înlocuirii flotei. Scăderea a fost, de asemenea, susținută de îmbunătățirea generării de numerar în ultimele trimestre.

În logistica contractuală regională, în principal în propria țară, furnizorul de servicii de transport a reușit să crească vânzările în prima jumătate a anului cu 8,8% la 90,3 milioane și a generat EBIT de 7,6 milioane de euro, ceea ce corespunde unei creșteri de aproape 70%. Activitatea de asigurări a companiei contribuie cu un EBIT de 5,8 milioane de euro.

Numărul de angajați a scăzut cu 1.600 din 2020. Motivul principal este reducerea semnificativă a flotei, grupul având cu circa de 400 de camioane mai puțin utilizate decât înainte de pandemie.

Articole similare

Ad
Ad