Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

O noua imagine marcheaza planurile de extindere spre retail

Oscar Downstream si-a lansat oficial, pe 8 iunie, noua imagine, proaspata, moderna si mai colorata decat cea anterioara. Furnizorul de carburant a luat o optiune serioasa pentru diversificarea portofoliului de produse si intrarea pe piata de retail, astfel ca de anul viitor va deschide propriile statii de comercializare de carburant. In prezent s-a finalizat conceptul, se lucreaza la implementare, iar obiectivul final este acoperirea intregii tari. Noua retea Oscar va functiona in paralel cu actuala retea RO de statii in fransiza. Evenimentul a coincis cu inaugurarea oficiala a depozitului modernizat de la Fundulea, in apropiere de Bucuresti.
 

La 17 ani de la infiintare, Oscar Downstream se poate mandri cu sase depozite proprii de carburant, dintre care patru construite de la zero, o capacitate proprie de stocare a combustibilului de 50.000 m3, 2.000 de statii de incinta Diesel point in utilizare, o flota proprie de 57 de autocisterne si o retea nationala de 43 de statii, pe principalele rute comerciale. Prezenta pe piata de profil a crescut constant, astfel ca dupa ce a investit peste 30 de milioane de euro in ultimii trei ani in dezvoltarea infrastructurii de stocare si logistica, Oscar Downstream este gata sa intre, din 2019, pe segmentul de retail cu brandul propriu, primul pas fiind deja facut prin reteaua RO.

Articole similare