Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Volvo Trucks pune punct legendei in cel mai bun an pentru vanzarile de camioane

2018 a fost ultima editie a Volvo Ocean Race, cea mai importanta competitie pentru yachturi din lume de peste 20 de ani. Volvo Cars si Volvo Trucks au vandut drepturile de organizare a competitiei catre Atlant Ocean Racing, o companie cu sediul in Spania, care a colaborat in trecut cu Volvo pentru organizarea a sapte etape din editiile precedente. Am avut sansa de a vedea batalia pentru titlu in penultima etapa, cea din Göteborg, un prilej pentru producatorul suedez de a-si etala cele mai importante noutati – propulsia electrica la camioane si autobuze, camioane pe gaz, Volvo Dynamic Steering cu noi functii – in fata clientilor si jurnalistilor din intreaga lume. Am avut ocazia de a discuta si cu presedintele Volvo Trucks, Claes Nilsson, despre viitorul pietei de camioane si provocarile cu care se confrunta producatorii la acest moment, cand inregistreaza si cele mai bune vanzari din istorie.
 

Volvo Ocean Race s-a nascut din Runda Whitbread a competitiei mondiale in urma cu peste 40 de ani. Poarta numele producatorului suedez din 1973, cand Volvo a cumparat cursa de la compania britanica de bere Whitbread.
Chiar daca cei mai multi clienti Volvo cunosc brandul Volvo Ocean Race mai ales de pe articolele promotionale ale companiei suedeze, putini au reusit sa urmareasca live vreuna dintre etape. Iar publicul din Romania cu atat mai putin cu cat o traditie in yachting a inceput sa se construiasca abia de curand, de cand oamenii cu bani si cu pasiune pentru navigat au inceput sa populeze Eforie Nord sau, mai ales, Limanu.

Articole similare