Odata cu inaugurarea noului sau sediu de langa Bucuresti (Bolintin, cladirea Romtrailer), Groupe CAT a sarbatorit si livrarea celor 25 de ansambluri pentru transport de autoturisme achizitionate pentru filiala din Romania a grupului francez. Autotractoarele Mercedes-Benz Actros 1841 sunt Euro 5, iar semiremorcile de tip car-carrier sunt Eurolohr.
Luna trecuta, reprezentanta din Romania a Groupe CAT a anuntat achizitia unui prim lot de 25 de ansambluri autotractor si semiremorca pentru transport de autoturisme, pana acum fiind folositi subcontractori pentru serviciul de transport, firma focusandu-se pe activitati de expeditii si logistica in automotive.
Unul dintre motivele pentru care Grupul CAT a decis sa investeasca in propria-i capacitate de transport este criza pe care o traverseaza segmentul de transport in automotive si dorinta de a ramane competitiv pe acest domeniu, atat prin valoarea serviciilor efectuate, cat si prin extinderea gamei de servicii, un singur segment al gamei de servicii din automotive nemaifiind suficient pentru a fi profitabil si a-ti asigura dezvoltarea organica.
Insa, asa cum a aratat Mihaela Alecu, director operational CAT Romania, „avantajul nostru major este ca avem un contract stabil si o prezenta puternica in Dacia. Este printre putinii producatori care cresc inca, ceea ce face ca investitia noastra sa fie una rentabila si, in loc sa subcontractam carausi pe fluxul pe care deja il avem la Dacia, sa putem aduce transporturile in-house. Pe de alta parte, stim sigur ca, odata ce performezi la Dacia, nu exista motive de eliminare. Daca iti faci treaba bine intotdeauna te vor invita la viitoare licitatii, istoricul comun fiind un avantaj important.“
Astfel, Patrice Grosset, directorul regional al Groupe CAT pentru Europa de Sud-Est si director general CAT Italia, a declarat cu ocazia inaugurarii noului sediu din Bucuresti ca …