Comertul online inregistreaza o crestere puternica in ultimii ani, in Romania, diferite surse aratand ca aceasta piata are o valoare intre 600 milioane euro si un miliard de euro, mult insa sub nivelul inregistrat in alte tari europene. Ca urmare potential de dezvoltare exista, ceea ce nu face decat sa-i bucure pe cei implicati in aceasta piata, retaileri, producatori, curieri si companii de logistica. Curierii de exemplu, raporteaza cresteri ale cifrei de afaceri, datorate in parte comertului online, de 15-50%.
Deocamdata activitatea de vanzare online si logistica sunt oarecum sub aceeasi umbrela, retailerii online isi fac logistica in regim propriu, in multe cazuri, insa, in viitor se estimeaza asteapta externalizarea activitatii de logistica, astfel incat sa creasca eficienta si sa fie reduse costurile. Iar magazinul online sa fie o simpla platforma de interfatare, intre cumparator si producator/distribuitor.
Importanta comertului online si modul cum se suprapun sau se completeaza activitatile de curierat cu cele de grupaj si „curierat de paleti” vor fi aduse in discutie in cadrul conferintei Tranzit de pe 1 aprilie, la Bucuresti.
Pentru inscrieri va puteti adresa redactiei Tranzit la tel.: 021 777 06 98/99 sau email office@traficmedia.ro.