Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

10 camioane electrice, in teste la clienti

In contextul in care Tesla face valuri pe piata luand deja avansuri consistente pentru camioanele electrice grele care urmeaza sa fie produse in cativa ani, Daimler a decis sa isi completeze gama de vehicule electrice – dupa lansarea in productia de serie, anul trecut, a camionetei Fuso eCanter – cu un autobuz (eCitaro) si un camion (eActros), ambele prezentate luna trecuta. Spre deosebire de Tesla, care anunta performante uluitoare pentru bateriile camioanelor sale grele, Martin Daum, seful Daimler Trucks & Buses, considera ca tehnologia bateriilor nu a ajuns inca intr-atat de departe incat sa fie viabila pentru transportul greu pe distante lungi. Ca atare, eActros este pentru moment adaptat distributiei pe distante scurte, in jurul oraselor. 10 modele eActros, in versiuni de 18 si 25 t, au intrat luna trecuta in flotele tot atator clienti din Germania si Elvetia, pentru a le fi puse la incercare fiabilitatea si eficienta economica in conditii reale de exploatare.
 

Expus in premiera la IAA Hanovra in 2016, prototipul Urban eTruck a starnit imaginatia multor companii de distributie, retail si curieri care au dorit sa testeze noul camion electric in special pentru operatiunile de distributie urbana. Doar in Germania producatorul a primit circa 150 de cereri din partea clientilor pentru a-l testa. Cu ajutorul expertizei din intregul grup, o echipa interdisciplinara a Daimler Trucks a proiectat un vehicul capabil sa indeplineasca operatiuni zilnice de distributie, noul eActros, intr-un numar destul de mic de exemplare, care acum sunt asteptate sa fie date spre folosinta clientilor intr-un timp foarte scurt.

Articole similare