Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

100.000 de vehicule Schmitz pe drumurile Europei

Cresterea segmentului de transport de produse refrigerate si de consum a avut un boom in 1950 si 1960 si a continuat pana acum. Veniturile mai mari presupun un consum crescut, dar se cere si calitate. Acesta este motivul pentru care transportatorii de marfa, companiile de logistica si producatorii de vehicule au trebuit sa dezvolte noi concepte de depozitare, ambalare si transport, astfel incat sa rezulte un lant frigorific continuu.
Schmitz Cargobull produce inca din 1892, iar primele remorci izolate si cu racire au fost realizate acum 60 de ani.
 

De atunci, vehiculele frigorifice purtand logo-ul firmei au reprezentat punctul de referinta pentru transportul de refrigerate.
Tehnologiile moderne combinate cu cele mai performante procese de productie au facut din Schmitz Cargobull liderul european pe acest segment si in prezent pe drumurile europene circula peste 100.000 de vehicule Schmitz. Unul din ingredientele succesului repurtat de companie este dezvoltarea constanta a noi sisteme avantajoase pentru client. Una dintre cele mai importante inovatii in producerea de vehicule frigorifice este FERROPLAST, caracterizate prin etanseitatea totala obtinuta prin folosirea a doua foi de otel galvanizat (atat in interiorul, cat si in exteriorul remorcii). Acestea sunt imbunatatite prin aplicarea unui strat suplimentar rezistent la zgariere, care pe interior este igienic si usor de curatat. Spuma izolanta dintre cele doua panouri este injectata in cadrul unui proces intern care respecta cele mai dure conditii de calitate.
Prin urmatorul proces de finisare, pentru care se apeleaza la o tehnologie folosita in industria aerospatiala, cele doua panouri sunt lipite unul de celalalt, astfel ca pot fi fabricate unitati de diferite lungimi, in functie de dorinta clientului. Datorita rezistentei caroseriei obtinute, poate fi montat un asa numit „sasiu scurt“ si astfel rezulta o sarcina utila crescuta.
Eforturi continue s-au depus si pentru reducerea greutatii vehiculelor, in prezent acestea cantarind cu aproape 3 t mai putin decat primele caroserii frigorifice. Intre timp s-au realizat si alte operatiuni de optimizare. De exemplu becurile cu incandescenta sunt inlocuite cu LED-uri care economisesc energia, produc mai putina caldura, dar mai multa lumina, si reduc costurile care ar fi fost generate de solicitarea unitatii de racire.

Articole similare