Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Servicii integrate, in continua dezvoltare

Cu un concept de business de tip „one stop shop“, dedicat companiilor care activeaza in principal pe piata transporturilor internationale de marfuri, Affinity Transport Solutions este concentrat in a oferi clientilor solutii eficiente de plata fara numerar, dezvoltate de DKV Euro Service (carduri de combustibil, aparate de plata a taxelor de drum, asistenta de urgenta, recuperare TVA si accize, asigurari). Dintre acestea, in cifra de afaceri a companiei o pondere semnificativa apartine activitatii in continua crestere de furnizare de carduri de combustibil, insa expansiunea de ansamblu este si o consecinta a dezvoltarii activitatii de transport pentru companiile din grupul Xpediator Plc, prin care sunt furnizate curse clientilor Affinity. Pe langa oferta de servicii de rezervari pentru traversari cu feribotul, solutii de monitorizare a flotei sau pentru asigurarea marfii, in viitorul apropiat se va dezvolta si segmentul de leasing din cadrul diviziei Affinity, ca o solutie eficienta de finantare pentru vehicule comerciale sau echipamente.

Grupul Xpediator Plc a evoluat in timp intr-o afacere integrata in managementul transportului de marfuri, cu operatiuni si in sectorul de logistica si de implementare a lantului de aprovizionare. Acesta activeaza in Marea Britanie si Europa, cu expertiza in tarile CEE, unde businessul activeaza preponderent.
In cadrul grupului sunt cuprinse patru divizii principale: de expeditii, care ofera servicii prin companiile Delamode, Anglia Forwarding Limited si Benfleet Forwarding, de logistica si depozitare, care activeaza prin Delamode, Import Services Limited si EMT, dar si servicii de distributie a paletilor, sub marca Pall-Ex Romania, divizia Affinity, care ofera servicii de suport pentru companiile de transport, si divizia de e-commerce, care ofera servicii sub brandurile EshopWedrop si Regional Express.
Gratie vastei expertize, Affinity a identificat o oportunitate de afaceri importanta: dezvoltarea unei divizii dedicate, specializate in furnizarea unor servicii de suport pentru piata de transport, model aplicat ulterior si in alte tari precum Moldova, Serbia, Macedonia si Muntenegru. „In viitor ne propunem sa ne mai extindem“, a precizat Dragos Chirita, director general al Affinity Transport Solutions, subliniind ca in prezent divizia Affinity administreaza peste 2.000 de clienti care opereaza peste 15.000 de vehicule, cu preponderenta din Romania. „Datorita localizarii strategice a grupului, care desfasoara operatiuni in 38 de locatii, putem furniza servicii de transport in mod regulat si direct, conectand aceste regiuni cu pietele globale. Acestea ne ajuta sa oferim clientilor Affinity atat contracte de transport cu un numar de kilometri garantati, cat si posibilitatea de a contracta curse de transport in functie de necesitatile pe care le au, fara conditii sau restrictii.“
Portofoliul include preponderent clienti cu parcuri auto mici si medii, dar si clienti care s-au dezvoltat in timp, ajungand sa detina parcuri auto semnificative, mai ales ca membrii Affinity au prioritate la cursele de transport oferite de grup. „Serviciile sunt adaptate cerintelor actuale de automatizare si acopera o parte semnificativa din nevoile de management de flota. Sunt disponibile servicii online cu planificare de rute si calcul de costuri, aplicatii pe mobil, facilitate de import date in sisteme contabile, toate cu scopul de a facilita accesul rapid la informatii si controlul eficient al afacerii“, a mai spus Dragos Chirita, subliniind ca produsul „Affinity Lite“, lansat in 2011, se adreseaza in special companiilor mici si are ca scop oferirea unor solutii de creditare, prin care clientii sa aiba acces la toate serviciile premium, in conditii de garantare flexibile. „Ne asumam si rolul de consultant pentru acest tip de firme. Le instruim in modul de utilizare eficienta a cardului de combustibil/a aparatelor de taxe drum/recuperarii de TVA etc., le recomandam curse si ii sfatuim asupra celor mai bune rute de transport pe care le pot contracta.“
In ceea ce priveste economiile obtinute de transportatori, exista mai multi factori care influenteaza cheltuielile finale, mai ales ca exista atat costuri directe, cat si secundare. „Incercam sa sprijinim clientii sub forma financiara, administrativa sau chiar strategica, pe termen lung. Si, pentru ca vorbim de servicii premium ce nu pot fi cuantificate, la final costul total platit de client este unul foarte mic.“
Dragos Chirita este de parere ca viitorul pietei de transport va fi cu siguranta influentat de inovatiile tehnologice. „Tehnologia isi va pune amprenta asupra industriei transporturilor, fie ca vorbim de motoarele camioanelor care vor functiona cu alte tipuri de combustibil, de infrastructura IT prin conexiunea rapida la informatii si sisteme de monitorizare online de tipul track & trace“, a spus acesta, amintind ca se lucreaza in prezent la dezvoltarea platformei interne si a sistemelor IT. De asemenea, sunt dezvoltate solutiile de E-forwarding, incluzand aplicatii online ce vor fi utilizate de clienti (platforma de extranet, sistemul online de cotare si sistemul online de monitorizare track & trace).

Articole similare