Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

2023 va începe cu controale drastice asupra transportatoriilor din Estul Europei ce vor afecta în special transportatorii români

Pachetul Mobiltate a adus cele mai drastice schimbări din ultimul deceniu în domeniul transporturilor, iar impactul se va resimți în rândul firmelor de transport mai ales din 2023.

“In momentul de față considerăm că transportatorii români sunt cei mai vizțti de controalele țărilor vestice pe reglementările Pachetulului Mobilitate. Avem o experiență vastă la nivel de grup în ceea ce privește abordarea controalelor pe marginea drumului. Printre clienții noștri se numără cele mai importante companii din Europa, inclusiv firme românesti cărora le oferim suport încă din 2016, de când Guretruck și-a extins reteaua și în România prin Global Partner”, a declarat Ioan Basca, Administrator Global Partner.

“Ne-am ocupat până acum de 109.000 de amenzi în valoare de circa 218.000.000 de euro. 51 % dintre acestea au fost contestate și s-au recuperat banii plătiți ca amenzi. 200.000 de șoferi folosesc serviciile noastre chiar astăzi.

Controalele transportatorilor îi vor afecta pe aceștia nu numai prin prisma amenzilor imediate, ci și al punctelor de penalizare care se vor contabiliza într-un registru de control centralizat la nivel european. Firmele cu mai multe puncte de penalizare vor fi verificate mai frecvent decât cele care au trecut fără contravenții controalele anterioare. Mai mult decât atât, acumularea unui anumit număr de puncte ar putea duce la pierderea bunei reputații și suspendarea activității dacă se comit abateri repetate sau grave de la reglementările în vigoare.

“Credem că va fi o provocare tot mai mare să transporți din Romania spre alte țări sau să faci transport intracomunitar cu o firmă înregistrată în România și nu numai” – spune Ioan Basca.

Cum rezistă pe piată și cum gestionează firmele mari din Est schimbările de legislatie? Cum reusesc să păstreze prețuri competitive?

“Raspunsul este simplu” – spune Ioan Basca – “cu parteneri dedicați cărora le sunt externalizate cele mai multe dintre serviciile conexe, care ofera servicii premium la costuri foarte mici. În acest mod compania de transport poate să se axeze pe obiectul de apentru companiile de transport și vă poate oferi toate uneltele necesare sa externalizati mare parte din provocările zilnice din punct de vedere legal și operațional pe care noi le oferim de foarte multi ani companiilor de top din EU”.

Serviciile Guretruck, oferite transportatorilor români prin Global Partner sunt:

  • Aplicatie IOS și Android ce include citirea cardurilor șoferilor, poziționare GPS, documentatie de detașare, gestionarea încărcărilor, rapoarte privind activitatea fiecărui sofer cu utilizator și parolă și certificatele IMI de detasare – totul la indemâna șoferului.
  • Tacho Management – descărcare arhivare și interpretarea datelor și raportarea inteligentă pentru timpii de condus, repaus și odihnă (zilnic, lunar, anual – inclusiv pentru vehicule de 3,5 tone) cu posibilitatea evidențierii eventualelor penalități pentru fiecare țară în parte și sumele aferente. (integrare cu orice sistem existent)
  • Sistemul de Management al Flotei (TMS) – Facturare, Cheltuieli, Profit și Pierdere, Gestionare Subcontractanți
  • Sistemul de calcul al salariului minim pe ore lucrate în fiecare țară în parte și oglindite în aplicația șoferului pentru a le prezenta în caz de control pe marginea drumului.
  • Asistenta pentru plata amenzilor – deblocăm orice masină în maximum 60 de minute oriunde în EU și achităm amenda în locul dumneavoastră pentru a satisface nevoia finală a clientiilor dumneavaostră.
  • Contestarea amenzilor – în orice tara din EU cu contribuția celor 27 de avocați consultanți ai Comisiei Europene. Nu se percepe niciun comision decât în caz de câștig de cauză.
  • Carduri Preplatite – firmele pot gestiona și emite carduri chiar din propriul birou fără să aibă nevoie de o bancă (comisoane zero la plată și la retragere pentru orice fel de plăți, control 100%).
  • Declarații IMI și Macron direct din aceeași platformă care gestionează și serviciile anterior menționate, în limba romană.
  • Suport în obținerea documentului portabil A1.

Cât costă?

Cu siguranță fiecare serviciu are un cost. Echipa Global Partner declară cu tărie că firmele de transport românești vor fi surprinse de costurile mici și de soluțiile pe care le oferă pentru a păstra marja de profit a clienților săi.

Completează formularul de la link-ul de mai jos și îți prezentăm oferta personalizată

https://globalpartnerdvl.ro/formular-de-inregistrare/

Unde se întâmplă toate acestea?

Toate aceste servicii sunt cuprinse în platforma noastra dedicata Truckcontroller care nu necesită modificări speciale în sistemul dumneavoastră actual sau o durată lungă de implementare.

Tot pachetul are o durată limită de ofertare pentru că dorim să oferim servicii de calitate și numărul clienților este limitat. Clienții care vor completa formularul de înscriere până la data de 19.01.2023  pot beneficia de gratuitatea tuturor serviciilor menționate mai sus timp de 2 luni.

Durează 2 minute sa completezi formularul fără costuri pentru a asigura un parteneriat puternic în 2023.

Citeste blogul nostru pentru a înțelege că detinem soluția să contestăm aproape orice amendă pentru timpii de conducere.

https://globalpartnerdvl.ro/2022/01/18/managementul-timpului-imbunatatirea-softului-de-control-pentru-tahografe/

Abonează-te la newsletter-ul din partea de jos a paginii noastre:

www.globalpartnerdvl.ro

Articole similare

Ad