Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

70% din activitate, bazata pe loialitatea clientilor

Sistemul de carduri oferit de MOL Romania, politica de negociere a termenelor de plata in functie de nevoile fiecarui client, dar si parteneriatele incheiate in scopul largirii gamei de servicii sunt motivele pentru care 70% din activitatea companiei se bazeaza pe fidelitatea clientilor
 
Una din directiile principale de activitate ale MOL Romania este reprezentata de vanzarile prin sistemul de carduri de carburant, pentru companiile cu un consum lunar de peste 500 l. Cardurile Gold si Silver, precum si cele preplatite Green sunt instrumente eficiente si sigure pentru alimentarea autovehiculelor.
 

Cardurile Gold si Silver sunt similare celor de credit, cu functionare online si cod de identificare securizat (cod PIN), precum si banda magnetica. Datorita cererii mari de pe segmentul prepaid, inregistrate mai ales in ultimul an, MOL a dezvoltat si cardurile de carburant Green, preplatite, similare cardurilor de debit, de asemenea cu functionare online si dotate cu identificare securizata si banda magnetica, acceptate doar in reteaua MOL Romania. Cardurile Gold sunt acceptate la nivel regional, in peste 700 de benzinarii din Austria (statii MOL si ROTH, parte a Grupului MOL), Romania, Ungaria, Slovacia (benzinarii Slovnaft, parte a Grupului MOL) si Slovenia. Potrivit reprezentantilor companiei, in curand acestea vor putea fi utilizate si in Serbia, Croatia si Italia. Clientii MOL Romania care dispun de cardurile Gold si Silver pot solicita cardul international MOL – DKV, utilizabil in Europa in peste 22.000 de benzinarii, la peste 10.000 de ateliere de reparatii si pentru sute de tuneluri, bacuri si autostrazi. Cel mai important avantaj al folosirii cardurilor este creditarea, fiecare client beneficiind de un termen de plata negociat prin pachetele MOL Gold si Silver. Un alt aspect important este siguranta, datorita posibilitatii de personalizare a cardurilor pe fiecare numar de inmatriculare. „La noi in benzinarii se verifica fiecare numar de inmatriculare. Evident, in cazul in care se intampla anumite erori umane, ne mobilizam sa rezolvam situatia in beneficiul clientului, ca de exemplu stornarea tranzactiei respective“, a spus Zsolt Kerekes, sales team leader MOL Romania. In plus, pe card pot fi configurate si categoriile de cumparare, astfel incat sa poata fi achizitionate doar produsele autorizate. Pentru control, compania a pus la dispozitia clientilor sai un centru virtual de carduri, unde, pe baza unui user name si a unei parole, acestia pot vedea oricand, in timp real, toate informatiile legate de consum pentru flota pe care o detin. Un element important este posibilitatea de a seta cardurile pe centre de cost, pentru optimizarea si simplificarea muncii persoanei care se ocupa de controlul si de verificarea consumurilor, dar si posibilitatea limitarii valorice a respectivelor carduri. 

Parteneriate pentru servicii suplimentare
MOL Romania a incheiat parteneriate cu scopul de a largi paleta de servicii pentru clienti.
Unul dintre acestea se refera la colaborarea cu UNTRR, prin care companiile membre beneficiaza de conditii avantajoase la achizitionarea carburantului. „De asemenea, cu ajutorul partenerilor nostri de la UNTRR, am instalat, in 14 benzinarii, cititoare automate pentru diagramele tahograf“, a mai spus reprezentantul MOL Romania.
Compania mai are parteneriate si cu Taxback Romania, o firma specializata in recuperarea TVA pentru cheltuielile generate de deplasarile in strainatate in inters de serviciu, dar si a accizelor pentru alimentarile cu motorina efectuate in Slovenia.
Cu AROBS Transilvania Software a fost dezvoltat un serviciu de monitorizare a flotelor auto prin sistem GPS/GPRS, care se adreseaza posesorilor de carduri de carburant MOL Gold si Silver la preturi preferentiale.
MOL este o companie multinationala cu activitate in domeniul petrolului si gazelor, cu sediul central la Budapesta. Grupul desfasoara activitati in Europa, Orientul Mijlociu si in statele membre CIS si are peste 34.000 de angajati in intreaga lume. MOL detine cinci rafinarii de mare complexitate in Ungaria, Slovacia, Croatia si Italia si peste 1.600 de benzinarii in Europa. La nivel local, activitatea companiei se bazeaza pe domeniul retail, operand, in Romania, pe o retea de 126 de benzinarii organizate in sistem CODO, detinute de companie, dar operate de dealeri. In Romania, MOL detine si un depozit, la Tileagd, langa Oradea. Acesta este dotat cu un sistem modern, computerizat, pentru incarcarea cisternelor.

Articole similare