Continental (CONG.DE) și-a confirmat miercuri perspectivele pentru acest an, ca urmare a rezultatelor solide din primul trimestru, înregistrând o creștere a vânzărilor de 11,1% și tot astfel și 10,3 miliarde de euro.
Compania germană de componente auto a precizat că profitul ajustat înainte de dobânzi și taxe a crescut cu 35%, la 578 milioane de euro în trimestrul respectiv, cu vânzări deosebit de puternice în segmentul său auto.
Directorul general Nikolai Setzer a precizat că rezultatele au fost solide „în ciuda condițiilor externe de piață nefavorabile”, relatează Reuters. De asemenea, a adăugat că „începutul bun al anului de către sectorul grupului nostru de anvelope și performanța veniturilor ContiTech sunt încurajatoare”. Conducerea executivă a companiei Continental și-a confirmat perspectivele pentru anul 2023 cu vânzări cuprinse între 42 și 45 de miliarde de euro și o marjă între 5,5% și 6,5%.
Mai mult, China va rămâne o piață importantă de vânzări și achiziții pentru Continental, a adăugat directorul financiar – Katja Duerrfeld, într-un interviu acordat Reuters. Germania, care a fost principalul său partener comercial din 2016, lucrează la o nouă strategie privind China pentru a reduce dependența de superputerea economică asiatică.
„Am urmat întotdeauna strategia noastră de a investi pe piață și, de asemenea, de a produce pentru piață”, a completat Duerrfeld. „Considerăm în continuare că aceasta este strategia corectă atunci când vine vorba de China”. Însă, evoluția ratelor dobânzilor din ultimele luni nu a avut un impact vizibil asupra afacerii, a adăugat Duerrfeld.