Flanco Retail a hotărât, încă din aprilie, să-și asume direct procesul de livrare în județele București și Ilfov. Astfel, opt mașini din flota Flanco, fiecare cu câte doi livratori, asigură zilnic livrările pentru produsele comandate de pe site-ul flanco.ro.
Prin internalizarea serviciului de livrare, compania aduce numeroase avantaje clienților, nu numai că deține un control mai bun al echipei de livrare dedicate, dar își permite și o mai bună gestionare a stocurilor și a timpilor mai buni de livrare către clienți, permițând să răspundă personalizat solicitărilor acestora. De asemenea, livratorii fiind membri ai echipei Flanco, asigură o conduită adecvată, ceea ce reprezintă un alt avantaj pentru clienți. Aceste aspecte contribuie la creșterea gradului de satisfacție a clienților și probabilitatea să recomande serviciile Flanco.
„Chiar dacă traversăm o perioadă de contracție din punct de vedere economic, cu tendință de scădere a consumului, focusul nostru principal rămâne clientul. Astfel, am optat pentru asimilarea internă a serviciului de livrare, știind că rezultatul va fi creșterea considerabilă a calității serviciilor oferite clienților noștri. Din luna aprilie, am monitorizat evoluția gradului de satisfacție a clienților și am descoperit că acesta a crescut chiar și cu 25%, comparativ cu situațiile în care livrarea se face standard, prin servicii de curierat.”,
a declarat Cătălin Cîrnaru, Director de operațiuni Flanco Retail.
Pe lângă produsele electro-IT disponibile în magazinele rețelei, din acest an, clienții au acum posibilitatea de a cumpăra online noi categorii de produse, atât din zona bunurilor de larg consum, cât și din cea a bunurilor de folosință îndelungată, precum anvelope, cosmetică și make-up, fitness și ciclism, bricolaj și obiecte sanitare, rechizite și birotică, articole de transport pentru copii și cărucioare, detergenți și produse de curățenie pentru interior și exterior, casă și decorațiuni.
În plus, pe lângă livrarea prin curier, clienții pot intra în posesia produselor comandate online, fie prin livrare în unul din cele peste 4.600 de lockere din toată țara sau cu ridicare gratuită din cea mai apropiată locație Flanco, ce cuprinde o rețea de 160 de magazine.
Flanco plănuiește să își extindă serviciul de livrare internalizată și în alte orașe mari din țară pe parcursul anului.
„Deși în ultima perioadă am observat o mai mare aplecare a clientului spre eficiență, argumentul principal al achiziției fiind prețul, în continuare, peste o treime dintre români declară că, pentru ei, contează serviciile – în primul rând cele logistice, de livrare, urmate de cele financiare – posibilitatea de a cumpăra în rate – de condițiile de retur și de garanțiile extinse”,
a completat Cătălin Cîrnaru.