- Foto: GXO
GXO Logistics, Inc., unul dintre cei mai mari furnizor de servicii logistice contractuale dedicate din lume, a anunțat schimbări radicale ale mărcii la nivel global care implică servicii de reparații pentru produse electronice de larg consum.
Conform companiei, rebranduirea va include și activitățile obținute prin cumpărarea Clipper – ServiceCare, RepairTech și CE Repair Services, precum și noua denumire a diviziei GXO ServiceTech. De asemenea, GXO are planuri de extindere atât a dimensiunii, cât și a domeniului de aplicare a ofertei de servicii în Europa și America de Nord, precum și în Franța, Italia, Polonia și SUA.
GXO ServiceTech face parte din capacitățile de logistică inversă ale GXO, iar în primul trimestru al acestui an a înregistrat o creștere organică de 18%. În prezent, GXO ServiceTech operează din mai multe locații din Marea Britanie, Belgia, Germania, Luxemburg și Olanda. Totodată, acoperă comenzi, reparații și retururi direct către consumator și pe piața de retail. Anul trecut, a reparat peste 1,5 milioane de dispozitive electronice de consum, inclusiv laptopuri, televizoare, ecrane și dispozitive mobile și de gaming, precum și aparate electrocasnice. GXO deține acreditări de la producători de top și asigură clienților reparații acreditate, folosind piese originale, software și instrumente de diagnosticare aprobate.
De asemenea, GXO ServiceTech urmează să investească în lansarea unei campanii de marketing și într-un nou site web în al treilea trimestru al acestui an. În plus, clienții actuali nu vor suferi nicio schimbare.
Oferta GXO ServiceTech include:
- Reparații, recondiționări, upgrade-uri și gestionarea retururilor
- Gestionarea garanțiilor
- Stergerea datelor și eliminarea în siguranță a acestora
- Depozitare, logistică și livrare
- Eliminări și revânzări certificate
„Capacitățile tehnice de reparații pe care le-am dobândit prin achiziția Clipper conferă GXO o expertiză de neegalat în sectorul serviciilor de service pentru electronice de consum. Reunirea tuturor serviciilor noastre de reparații electronice sub denumirea GXO ServiceTech ne oferă o bază extraordinară de la care să ne extindem strategic oferta de servicii și piețele pe care le deservim.
a completat Richard Costello, director general al GXO ServiceTech.
De mai bine de două decenii, oferim o soluție end-to-end unică și de neegalat, care este la mare căutare. În condițiile în care ratele de retur din industrie sunt de 40%, expertiza noastră în domeniul retururilor B2B și al serviciilor B2C pentru retaileri și producători generează beneficii semnificative pentru clienții noștri și contribuie la promovarea unui lanț de aprovizionare mai sustenabil din punct de vedere ecologic. Reunirea capabilităților GXO și a acestor unități de business într-o singură ofertă ne oferă capabilități, acoperire și capacitate pe care puțini le pot egala.”,