Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Scania lansează Services 360, un pachet de servicii modulare destinat flotelor internaționale, în contextul în care tot mai mulți clienți își extind afacerile și operează în mai multe țări simultan.

Potrivit lui Mikael Blom, Product Manager la Scania, această soluție oferă o abordare ușoară pentru achiziționarea și accesarea serviciilor în întreaga Europă. Până acum, soluțiile de transport aveau caracteristici și condiții care variau de la o țară la alta. Scania își propune să standardizeze aceste servicii, astfel încât clienții să aibă o experiență uniformă și să stabilească nivelul de servicii dorit printr-un dialog direct cu compania. Această claritate va fi benefică atât pentru clienți, cât și pentru rețeaua de service Scania.

„Această lansare vine într-un moment în care vedem clienții noștri crescând în dimensiune și facând afaceri cu noi în mai multe țări simultan”, precizează Mikael Blom, Product Manager la Scania. „Vehiculele sunt folosite dincolo de frontiere mai des, iar flotele cresc. Cu Services 360, Scania devine primul OEM care poate oferi proprietarilor de flote o modalitate ușoară de a accesa și cumpăra exact aceleași soluții în toată Europa.”

„De acum încolo, proprietarii europeni de flote pot avea încredere că, oriunde ar merge pe continent, vor primi recunoaștere și sprijin deplin pentru soluția lor completă de service”, a completat Blom. „Services 360 aduce adevărate beneficii pentru clienți și reprezintă fundamentul pentru a duce experiența clienților lor la noi niveluri.”

Portofoliul de servicii Scania oferă blocuri predefinite și standardizate la nivel european, permițând clienților să aleagă între opțiuni de bază și servicii avansate. Printre acestea se numără întreținerea flexibilă, bazată pe condițiile vehiculului, pentru a reduce vizitele la atelier și a crește timpul de funcționare, și Scania ProCare, care oferă înlocuiri preventive ale componentelor critice și monitorizare digitală a flotei. În plus, Scania introduce serviciul Max24, care garantează că orice camion defect va fi reparat și funcțional în 24 de ore, oriunde în Europa.

„Înlocuirile preventive vor fi completate de un nou serviciu numit Scania Guardian”, precizează Blom.

„Clienții cu un contract Scania Guardian vor primi o informație de la noi înainte ca ceva să se spargă sau să eșueze, pe baza conectivității, a datelor și a algoritmilor noștri generați de utilizatori. Este mijlocul suprem pentru a menține camioanele pe drum și în producție.”

GXO Logistics, Inc., unul dintre cei mai mari furnizor de servicii logistice contractuale dedicate din lume, a anunțat schimbări radicale ale mărcii la nivel global care implică servicii de reparații pentru produse electronice de larg consum.

Conform companiei, rebranduirea va include și activitățile obținute prin cumpărarea Clipper – ServiceCare, RepairTech și CE Repair Services, precum și noua denumire a diviziei GXO ServiceTech. De asemenea, GXO are planuri de extindere atât a dimensiunii, cât și a domeniului de aplicare a ofertei de servicii în Europa și America de Nord, precum și în Franța, Italia, Polonia și SUA.

GXO ServiceTech face parte din capacitățile de logistică inversă ale GXO, iar în primul trimestru al acestui an a înregistrat o creștere organică de 18%. În prezent, GXO ServiceTech operează din mai multe locații din Marea Britanie, Belgia, Germania, Luxemburg și Olanda. Totodată, acoperă comenzi, reparații și retururi direct către consumator și pe piața de retail. Anul trecut, a reparat peste 1,5 milioane de dispozitive electronice de consum, inclusiv laptopuri, televizoare, ecrane și dispozitive mobile și de gaming, precum și aparate electrocasnice. GXO deține acreditări de la producători de top și asigură clienților reparații acreditate, folosind piese originale, software și instrumente de diagnosticare aprobate.

De asemenea, GXO ServiceTech urmează să investească în lansarea unei campanii de marketing și într-un nou site web în al treilea trimestru al acestui an. În plus, clienții actuali nu vor suferi nicio schimbare.

Oferta GXO ServiceTech include:

„Capacitățile tehnice de reparații pe care le-am dobândit prin achiziția Clipper conferă GXO o expertiză de neegalat în sectorul serviciilor de service pentru electronice de consum. Reunirea tuturor serviciilor noastre de reparații electronice sub denumirea GXO ServiceTech ne oferă o bază extraordinară de la care să ne extindem strategic oferta de servicii și piețele pe care le deservim.
De mai bine de două decenii, oferim o soluție end-to-end unică și de neegalat, care este la mare căutare. În condițiile în care ratele de retur din industrie sunt de 40%, expertiza noastră în domeniul retururilor B2B și al serviciilor B2C pentru retaileri și producători generează beneficii semnificative pentru clienții noștri și contribuie la promovarea unui lanț de aprovizionare mai sustenabil din punct de vedere ecologic. Reunirea capabilităților GXO și a acestor unități de business într-o singură ofertă ne oferă capabilități, acoperire și capacitate pe care puțini le pot egala.”,

a completat Richard Costello, director general al GXO ServiceTech.