Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Înmatriculările de semiremorci din România s-au menținut la nivelul din prima jumătate a lui 2022

În primul semestru din 2023 s-au înmatriculat pentru prima dată în România, conform datelor DRPCI, 2.270 de semiremorci noi și 3.039 rulate, iar 6.393 au fost reînmatriculate, față de 2.255, 3.292, respectiv 6.997 în perioada similară din 2022. Iar conform calculelor noastre, care le includ în categoria semiremorcilor noi și pe cele care figurează în statisticile DRPCI ca rulate, dar care au data primei înmatriculări cu cel mult trei luni înainte de data înmatriculării în România, este vorba de 2.446 de semiremorci noi, față de 2.541.

Lider de piață este Schmitz Cargobull, cu 792 de unități (481 de prelate, 137 cu temperatură controlată, 130 de basculante, 17 furgoane, 16 pentru transport de containere, 5 izoterme, 3 cu obloane rabatabile și 3 DA99 pentru transport de butelii), față de 734 în primul semestru din 2022. Pe locul al doilea este Krone, cu 629 de semiremorci (464 de prelate, 101 pentru transport de containere, 40 cu temperatură controlată, 20 de furgoane și 4 cu obloane rabatabile), față de 481. Podiumul este completat de Schwarzmüller, cu 192 de semiremorci (142 de prelate, 43 de basculante, 3 cu obloane rabatabile, 2 pentru transport de lemn, 1 platformă și 1 cisternă), față de 142 în 2022. Clasamentul continuă cu Wielton, cu 106 semiremorci, față de 202, Meiller (107/81), Mega (88/198), Kögel (85/218), Kässbohrer (74/77), Berger (61/37), Stas (31 și în 2023 și în 2022), OMEPS (30/12), Magyar (23/36) etc.

Articole similare

Ad