- Foto: Sameday
Sameday, unul dintre liderii pieței de curierat din România, a investit peste 1 milion de euro pentru lansarea aplicației mobile SAMEDAY App, menită să îmbunătățească experiența clienților cu magazinele online.
Noua aplicație oferă mai multă predictibilitate, flexibilitate și transparență asupra procesului de livrare. Sameday a dezvoltat funcționalitățile aplicației pe baza feedback-ului primit de la clienți, în ceea ce privește serviciile de curierat, într-un studiu de piață realizat în luna mai a acestui an.
Potrivit studiului, printre cele mai mari așteptări ale clienților în interacțiunea lor cu orice companie de curierat sunt livrarea coletelor în siguranță, rapiditatea și comunicarea clară cu privire la timpul de livrare preconizat.
De asemenea, aproximativ 78% dintre respondenți și-au exprimat dorința pentru o aplicație mobilă care să le ofere mai mult control și flexibilitate în procesul de livrare. Funcționalitățile cele mai dorite includ urmărirea în timp real a procesului de livrare, posibilitatea amânării livrării și redirecționarea coletelor către easybox-uri sau alte adrese convenabile.
Pe lângă aceste funcționalități, SAMEDAY App permite și prelungirea perioadei de păstrare a coletelor în easybox cu până la 24 de ore sau amânarea livrării cu până la 5 zile lucrătoare în anumite condiții. De asemenea, clienții pot salva adresele de livrare și easybox-urile preferate, adăuga carduri bancare pentru plată cât mai rapidă și verifica statusul tuturor comenzilor Sameday în același loc.
În prezent, peste 50% dintre comenzile Sameday sunt livrate la easybox-uri, o modalitate populară de livrare în România. Compania continuă să-și extindă rețeaua de lockere, având în vedere că există peste 3.800 de easybox-uri în 333 de localități din mediul urban și rural în țară. În 2023, Sameday a înregistrat circa 150.000 de trimiteri zilnice către lockere, cu un timp mediu de ridicare a comenzilor de 6 ore.
În acest an, cele mai multe comenzi prin easybox au venit din București cu aproape 6 milioane de colete livrate, urmată de Cluj-Napoca cu peste 1 milion de colete, iar mai apoi Iași, Bacău și Timișoara. SAMEDAY App poate fi descărcată gratuit din Apple Store sau Google Play, oferind clienților o experiență îmbunătățită în cumpărăturile online și livrarea coletelor.
„SAMEDAY App este primul produs lansat de Sameday care se adresează exclusiv consumatorului final și devine un important diferențiator în piața de curierat. Noul produs este menit să îmbunătățească experiența clienților, să crească încrederea în ecosistemul creat de magazinele online și industria de curierat, contribuind astfel la dezvoltarea e-commerce-ului în România. Tehnologia este foarte importantă pentru noi, iar atunci când dezvoltăm soluții digitale pornim de la așteptările clienților care își doresc să dețină mai mult control asupra procesului de livrare. De aceea, cele mai apreciate funcții ale unei aplicații mobile sunt cele care oferă confort, transparență și flexibilitate.”,
a declarat Lucian Baltaru, CEO Sameday Group.