Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Jucatorii din industria de frig se intalnesc in februarie la Rotterdam

In perioada 27-29 februarie, Rotterdam va gazdui cea de-a 15-a editie a programului Asociatiei Europene a Depozitarii si Logisticii de Frig (ECSLA) pentru lantul logistic al produselor cu temperatura controlata, unde revista Tranzit Logistica va fi prezenta in calitate de partener media. Evenimentul este dedicat sectorului european al logisticii de frig si se concentreaza asupra avantajelor competitive din industrie, pozitionarii pe piata si identificarii caracteristicilor distinctive.

Jucatorii din industria frigului adopta adesea aceeasi strategie pentru atragerea potentialilor clienti, furnizandu-le acestora informatii despre serviciile oferite, zonele de temperatura, conceptul logistic, amploarea operatiunilor, portofoliul de clienti s.a., insa, desi acestea sunt date relevante, nu sunt neaparat si decisive.

Este ceva mai greu de atins insa situatia in care acelasi potential client sa vada ca o anumita companie logistica reprezinta cea mai buna alegere si ca serviciul furnizat este unul special sau chiar unic.
In contextul actual al pietei, totul se bazeaza pe avantajele unice de vanzare (Unique Selling Points – USP). Un nivel ridicat al satisfactiei clientilor, tehnologia implementata, durabilitatea, operarea pe plan international, strategia de scadere a costurilor, flexibilitatea, orientarea catre client sau procesarea fara greseala a comenzilor sunt trasaturi care pot plasa o companie deasupra competitiei si pot contribui, prin urmare, la o mai buna pozitionare pe piata.
In cadrul evenimentului de la Rotterdam, vorbitori locali si internationali vor prezenta studii de caz, exemple din cele mai bune practici si instrumente practice cu scopul de a identifica USP-urile companiilor si de a furniza metode de transformare a acestor caracteristici in avantaje concrete pentru client.

Articole similare

Ad