Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Au crescut vanzarile de anvelope europene

La nivelul Europei, dupa introducerea taxei pentru anvelopele chinezesti, s-au simtit cresteri semnificative ale vanzarilor de anvelope produse in Europa. „Am anticipat aceasta crestere si am marit deja capacitatea de productie la Zalau, unde lucram la capacitate maxima“, a declarat Ciprian Martin, directorul de vanzari Michelin pentru Romania si Ungaria.
In ciuda miscarilor de pe piata, pretul anvelopelor si-a pastrat o linie constanta, evolutia lui fiind in general influentata de pretul materiilor prime.
 

Printre noutatile aduse pe piata de Michelin in 2018 se numara Agilis Crossclimate, o anvelopa de vara cu certificare de iarna dedicata camionetelor, furgonetelor si rulotelor, Michelin X Multi Energy, anvelopa conceputa pentru operatorii de transport regional, care permite economia de combustibil, si Michelin X ® COACH™ Z, conceput pentru vehiculele de transport de pasageri pe distante lungi si scurte, pentru toate tipurile de drumuri, care ofera un randament kilometric imbunatatit cu 16% fata de modelul precedent.
Si Cristian Tudor, Coordinator Product Performance & Quality Bridgestone Europe, South Region, remarca o crestere semnificativa a vanzarilor pe segmentul anvelopelor de buget ale producatorilor traditionali, accentuate in a doua jumatate a anului. Compania estima ca va incheia 2018 cu o cota de piata stabila, in linie cu 2017, situata la circa 18%. „Asta in conditiile in care au existat si in Romania usoare cresteri in a doua jumatate a anului.“
Potrivit lui Cristian Tudor, se poate observa o revigorare a segmentului de anvelope resapate, posibil usor impulsionata de situatia anvelopelor chinezesti. „Resaparea, pe langa beneficiul adus prin reducerea emisiilor de CO2 sau a consumului de petrol sau de otel in procesul de productie, trebuie vazuta ca fiind o extindere a vietii anvelopelor noi premium, si nu ca o alternativa pentru anvelope ieftine. In mod evident, simpla reducere a pretului nu garanteaza si scaderea costurilor si nu sunt putine cazurile cand s-a dovedit exact contrariul. Costul real poate fi calculat, pe intreg ciclul de viata, numai in cazul in care putem controla si verifica si performantele produselor pe care le achizitionam.“

Articole similare

Ad