Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Dezvoltare pe mai multe directii

Si producatorii, importatorii si distribuitorii de lubrifianti au profitat de primul eveniment Autonet Mobility Show al anului, desfasurat la Cluj-Napoca, atat pentru a-si promova noutatile legate de produse, cat si pentru lansarea de noi servicii si retele care sa aduca plus-valoare businessului. Astfel, Valtec Romania a anuntat dezvoltarea portofoliul si pe orizontala, in directii aditionale uleiurilor, in vreme ce Lubexpert Romania si-a lansat reteaua de service-uri independente Mobil 1. De cealalta parte, Castrol si Lukoil Lubricants au pus accent mai mult pe promovarea produselor destinate vehiculelor comerciale, segment in care vor sa aplice retetele de real succes obtinute pentru automobile.
 

Contractarea pietei auto din ultimii ani a fost principalul factor care a facut companiile sa invete ca nu este suficienta promovarea unor produse de calitate atata timp cat nu sunt impachetate si completate cu oferte personalizate in functie de nevoile clientilor.

Castrol ataca in forta segmentul heavy duty
Beneficiind de cadrul oferit de Autonet pentru a face cunoscuta noua gama de produse Vecton dedicata segmentului de vehicule heavy duty, Castrol a anuntat ca lucreaza cu 23 de distribuitori la nivel national, printre care Autonet, care absoarbe un procent important din afacerea de lubrifianti. „In ultimii 2-3 ani, desi piata totala a ramas la un nivel constant, pentru Castrol evolutia a fost exploziva, cu cresteri de doua cifre de la an la an. Ca urmare, in patru ani aproape ne-am dublat volumele, fiind in prezent, conform estimarilor proprii si a informatiilor existente, lideri de piata pe segmentul de uleiuri pentru turisme“, a mentionat Marian Dragan, sales manager Castrol in Romania, Republica Moldova si Bulgaria, subliniind ca lansarea noilor produse ar putea sa ii ajute sa fie mai bine reprezentati si pe segmentul de camioane. „La gama heavy duty plecam cu un handicap, startul fiind luat putin mai tarziu. Insa in momentul de fata avem o strategie bine definita, parteneri desemnati, oferte si produse competitive. Stim ca pe acest segment competitia este foarte puternica, dar ne plac provocarile.“
Pentru Castrol, anul acesta a debutat bine, rezultatele depasind asteptarile, datorita noutatilor din gama, dar si programelor de marketing dezvoltate impreuna cu partenerii din reteaua de distribuitori. „Este necesar sa venim tot timpul cu noutati, acestea fiind impuse de solicitarile si schimbarile continue de pe piata. In plus, clientii din Romania sunt deschisi catre produse noi, absorbindu-le repede. Am observat ca romanii au apetit crescut spre cumpararea de produse premium, de calitate, dar la un pret corect“, a mai spus Marian Dragan.

Gama de uleiuri de motor Avantgarde se imbogateste cu noi produse
Furnizor de doi ani al Autonet, prin care obtine volume importante de vanzari, Lukoil Lubricants a participat la evenimentul de la Cluj din dorinta de a-si promova produsele, dar si pentru a-si asigura o vizibilitate sporita, mai ales ca …

Articole similare