Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

„Muncim mai mult, castigam mai putin“

Profitul companiilor de transport de la noi este afectat puternic in ultimii ani atat de restrictiile impuse in vest, cat si de lipsa acuta a soferilor seriosi. In conditiile in care cifra de afaceri este in crestere, iar profitul, in continua scadere, putini se mai gandesc sa isi creasca parcurile de camioane. In aceeasi situatie se afla Duvenbeck, care pentru anul acesta are in vedere doar continuarea innoirii flotei, pentru a-si putea servi cat mai bine clientii existenti. O eventuala extindere a activitatii va fi decisa in functie de schimbarile legislative ce vor avea loc anul acesta atat pe plan international, cat si intern.
 

La mijlocul lunii trecute, Duvenbeck avea 270 de autotractoare si circa 650 de semiremorci. Deoarece compania isi reinnoieste permanent parcul, o mare parte a acestuia este in perioada de leasing. Anul trecut, flota companiei a fost innoita cu 50 de autotractoare Mercedes Benz si 90 de semiremorci. Innoirea flotei va continua si anul acesta, insa o crestere a parcului va fi decisa in functie de schimbarile legislative ce vor avea loc atat pe plan intern, cat si international. „Cred ca anul acesta vor avea loc multe schimbari, atat datorita directivei europene referitoare la transport, cat si a legislatiei nationale care se va modifica in special in domeniul fiscal, schimbari ce vor influenta si deciziile clientilor“, declara Vasile Dinga, directorul companiei.
 

Articole similare