Achizitionarea echipamentelor de protectie pentru curieri si livratori, traficul crescut in marile orase, mentinerea calitatii in raport cu cresterea numarului de livrari. Acestea au fost cateva dintre provocarile de la inceputul pandemiei si pana acum, mentionate de reprezentantii platformelor de livrari foodpanda si Tazz by eMAG, alaturi de FAN Courier, in cadrul videoconferintei Tranzit „De la raft in online. SARS-CoV-2 digitalizeaza industria retail-ului alimentar“.
„Cred ca o provocare foarte mare la inceput, cel putin din a doua jumatate a lunii martie, a fost sa gasim materialele sanitare necesare. Nu reuseam sa gasim deloc masti, manusi, geluri, cautam furnizori peste tot, indiferent de costuri. Din ce in ce mai multi producatori locali s-au reprofilat pe producerea acestor echipamente si am reusit sa intram intr-o linie foarte buna de aprovizionare. Evident ca la 15 mai, odata cu intrarea in stare de alerta, catre 1 iunie, traficul s-a intetit, iar in orasele mari, Bucuresti, Cluj, este o problema. Solutia pe care noi o vedem merge catre vehiculele pe doua roti, insa chiar si asa nu exista infrastructura necesara si riscurile sunt mai mari pentru livratori. Nu in ultimul rand, vremea este un factor decisiv pentru acest tip de vehicule“, a aratat Silviu Ciocianu, Chief Operations Officer foodpanda Romania.
Odata cu cresterea numarului de livrari si a flotei, Tazz by eMAG si-a indreptat eforturile logistice si catre echiparea corespunzatoare a livratorilor sai, insa faptul ca face parte din grupul eMAG a ajutat compania sa treaca mai usor peste aceasta problema. „In schimb problema gentilor a fost una mare, restaurantele au inceput sa achizitioneze genti din stocul distribuitorilor de echipamente pentru HoReCa, iar transsporturile din afara erau tot mai rare si mai putine, nu se gaseau. Am reusit in cele din urma sa o rezolvam“, a explicat si Mihai Brenda, Chief Operational Officer la Tazz by eMAG.
Pentru FAN Courier, „traficul in starea de urgenta a fost o binecuvantare“, dupa cum a precizat Cornel Morcov, Chief Commercial Officer. „Ne-am dat seama inca o data cat de importanta este infrastructura, atat reteaua nationala de drumuri, cat si cea urbana, pentru a putea beneficia de servicii de calitate pe intregul spectru de servicii“. Pe langa provocarea similara in obtinerea echipamentelor de protectie pentru toti angajatii din zona operationala, compania a trebuit sa gestioneze si starea de teama care se instalase la inceput, atat printre curierii sai, cat si printre clienti.
Folosim cookie-uri pentru a-ti imbunatati experienta pe website tinand minte preferintele tale de navigare. Apasand pe butonul accept iti dai acordul pentru folosirea tuturor cookie-urilor.
Acest site web folosește cookie-uri pentru a vă îmbunătăți experiența în timp ce navigați pe site. Din aceste cookie-uri, cookie-urile care sunt clasificate ca fiind necesare sunt stocate pe browser-ul dvs., deoarece sunt esențiale pentru funcționarea funcționalităților de bază ale site-ului. De asemenea, folosim cookie-uri terțe care ne ajută să analizăm și să înțelegem cum utilizați acest site web. Aceste cookie-uri vor fi stocate în browserul dvs. doar cu acordul dumneavoastră. De asemenea, aveți opțiunea de a renunța la aceste cookie-uri. Dar renunțarea la unele dintre aceste cookie-uri poate avea un efect asupra experienței dvs. de navigare.
Un “Internet Cookie” (termen cunoscut si ca “browser cookie” sau “HTTP cookie” sau pur si simplu“cookie”) este un fisier de mici dimensiuni, format din litere si numere, care va fi stocat pe computerul, terminalul mobil sau alte echipamente ale unui utilizator de pe care se acceseaza Internetul. Cookie-ul este instalat prin solicitarea emisa de către un web-server unui browser (ex: Internet Explorer, Chrome) si este complet “pasiv” (nu contine programe software, virusi sau spyware si nu poate accesa informatiile de pe hard-disk-ul utilizatorului).