Cum sarcinile soferului s-au inmultit si diversificat – de la comunicarea cu dispeceratul, la managementul documentelor marfii, manipularea sistemului de plata a taxelor de drum si multe altele, locul de conducere si de lucru totodata a trebuit modernizat cu accesorii si sisteme de control sofisticate, care ii ofera soferului toate informatiile si suportul de care are nevoie pentru a-si planifica ruta cat mai eficient.
Noul afisaj de bord are doua versiuni – una care imita modelul clasic, pentru cei mai conservativi, care vor sa foloseasca comenzile cu care s-au obisnuit deja, doar ca digitalizate, si una cu un ecran mai mare cu trei zone de informatii. In centru apare camionul cu afisarea vitezei de deplasare si viteza cu care se deplaseaza vehiculul din fata sa si distanta fatp de acesta si, bineinteles, icoana functiei Predictive Powertrain Control daca e activata sau nu. In stanga apare permanent viteza de deplasare afisata liniar, iar in dreapta turometrul, dispus de asemenea, liniar. Si asta pentru ca pe stanga mai apar informatii despre distanta parcursa, consumul total, per cursa, in mers si in stationare, timpul efectuat pentru cursa, viteza medie (cu specificarea inclusiv a vitezei medie pentru timpul in care vehiculul s-a deplasat) , cat si despre presiuni, temperaturi etc. Iar in dreapta butonul de comanda central care functioneaza ca un „scroll” de mouse apar informatii despre tahograf, radio si Bluetooh.
Tot de pe panoul de comanda din partea stanga a volanului multifunctional exista un buton de „Setari”, de unde se poate seta, dupa preferintele fiecarui sofer, cum trebuie abrdata o curba cu reducerea mai intensa sau mai putin intensa a vitezei, cum trebuie setat EcoRoll-ul la coborarea unei pante, cu cresterea vitezei cu 5 pana la 8 km/h, cum trebuie abordata o creasta de drum si tot asa, toate cele 5 portiuni ale topografiei urmate de camion atunci cand PPC este activat.