Companiile de curierat fac bilanțul ultimului Black Friday și anunță livrări record. Weekend-ul care a urmat Black Friday a consemnat cel mai mare număr de livrări din acest an, creșterile de volume raportate de DPD România fiind spectaculoase: un număr dublu de colete față de o zi normală, o creștere de peste 10% față de cea mai aglomerată perioadă din lockdown (aprilie-mai) și de 30% față de perioada Black Friday de anul trecut.
Plata cu cardul la curier a fost cu 25% mai utilizată față de luna precedentă, în vreme ce modalitatea de plată cu cardul online a fost preferată în cazul a 45% din numărul total de comenzi. De asemenea, reprezentanții companiei de curierat anunță o creștere cu 81% față de precedentul Black Friday a livrărilor în dpdBox, lockerele celor de la DPD România
Home & Deco, jucăriile și articolele pentru copii sunt categoriile de produse aflate în topul livrărilor. Urmează produsele cosmetice și fashion, cărțile și articolele sportive. În topul livrărilor s-au mai aflat electronicele, produsele de birotică și de bricolaj.
În ceea ce privește clasamentul celor mai activi e-shopperi din România, cele mai multe colete au fost livrate în București (23,57%), Cluj-Napoca (4,80%), Timișoara (4,57%), Constanța (3,76%), Brașov (3,27%) și Iași (3,10%). DPD România a efectuat de asemenea un număr important de livrări în Ploiești (2,55%), Craiova (2,45%), Oradea (2,39%) și Arad (2,21%).
Compania se așteaptă la noi creșteri, pentru că urmează o perioadă aglomerat în ceea ce privește cumpărăturile online: ziua de Black Friday din majoritatea țărilor europene, care va fi în 27 noiembrie, și Sărbătorile de iarnă.
„Știm din alți ani că există foarte mulți români care sunt atenți la ofertele de Black Friday ale magazinelor online din Europa. Suntem pregătiți pentru acest lucru și ne așteptăm ca la Black Friday Internațional să înregistrăm creșteri de aproximativ 40% la expedierile din Europa spre România”, a declarat Karla Codrea, CEO DPD România.