Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Probleme cu infrastructura sunt și în Olanda, dar transportatorii se apără diferit

Asociația olandeză de transport și logistică TLN a calculat inițial că timpul pierdut din cauza perturbărilor traficului pe podul Haringvliet va costa industria transporturilor cel puțin 53 de milioane de euro, dar după o analiză mai detaliată a ajuns la concluzia că durata în plus necesară pentru a trece pe aici la orele de vârf din timpul serii nu este de 30, ci de minimum 68 de minute, ceea ce automat crește și mai mult costurile.

Într-o discuție cu Rijkswaterstaat (Directoratul General pentru Lucrări Publice și Managementul Apei din Olanda), TLN a cerut, printre altele, ca traficul să fie afectat cât mai puțin, de exemplu, prin menținerea ambelor benzi deschise până la renovarea din 2023. Dar conform Rijkswaterstaat asta nu se poate, din cauza crizei de personal și de materiale cu care se confruntă poliția și procuratura, care vor face imposibilă menținerea limitei de viteză.

TLN consideră că imposibilitatea de a instala câteva camere sau de a organiza din când în când controale în trafic este un argument ridicol în condițiile unor pierderi atât de mari pentru transportatori. Și solicită înființarea unui punct de control până la restricționarea parțială a traficului pe pod, deoarece această investiție cu siguranță va fi mai mică decât cele 53 de milioane de euro pe care le vor pierde operatorii până în 2023. În plus, în afară de importanța podului pentru industria de transport, el este indispensabil și pentru a ajunge în această regiune, pentru ca oamenii să meargă la muncă sau pentru intervenții de urgență. De aceea trebuie făcut tot ce se poate pentru a fluidiza traficul.

Articole similare

Ad