Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

UPS, venituri in crestere

UPS a anuntat rezultatele financiare in trimestrul trei pentru principalele piete in care desfasoara operatiuni, precum si pentru segmentele de activitate.
Veniturile totale au crescut cu 3,4%, la 13,5 miliarde de dolari, in principal datorita comertului electronic si avansului puternic inregistrat de exporturile europene.
In trimestrul al treilea, UPS a livrat peste un miliard de colete la nivel mondial, in crestere cu 4,6% fata de aceeasi perioada a anului trecut. Cresterea volumului zilnic al coletelor expediate a fost sustinuta de exporturile internationale si de livrarile de pe piata interna a SUA, care au crescut cu 6,7%, respectiv cu 3%.
 

UPS a inregistrat pe piata interna din SUA un profit operational de 1,2 miliarde de dolari in trimestrul trei, in crestere cu aproape 16% fata de perioada similara a anului trecut.
Comertul electronic sustine rezultatele pozitive inregistrate pe piata americana – veniturile UPS au avansat cu 5%, la 8,3 miliarde de dolari.
Volumul coletelor livrate zilnic a urcat cu 2,3% fata de aceeasi perioada a anului trecut, majorare generata de cresterea comertului electronic, atat pe segmentul B2C, cat si B2B.
Veniturile pe pietele internationale au crescut cu 2,5%, la 3 miliarde de dolari, datorita majorarii cu 6,5% a volumului de colete livrate zilnic.
Profitul operational total a fost de 417 milioane dolari, in scadere cu 32 milioane de dolari in termeni anuali, pe fondul impactului negativ al evolutiei pretului combustibililor si cursului de schimb; marja operationala a fost de 13,8%.
Expedierile zilnice de export au inregistrat un avans de 6,7%, in timp ce exporturile europene au crescut cu aproape 10%.
Profitul operational pe acest segment a crescut cu 6,9%; marja operationala a avansat la 8,9%;
UPS isi mentine perspectivele de crestere a castigurilor ajustate per actiune diluata intre 4,65 – 4,85 dolari, un avans de 3% – 7% fata de 2012.
Lider la nivel global in domeniul logisticii, UPS ofera o gama larga de solutii, printre care transportul de colete si marfuri, inclusiv servicii inovatoare de livrare pntru piata de consum la nivel global; facilitarea schimburilor comerciale internationale si folosirea unor tehnologii avansate pentru o gestionare mai eficienta a lumii afacerilor. Cu sediul central in Atlanta, SUA, UPS deserveste peste 220 de tari si teritorii din intreaga lume. UPS a intrat pe piata din Romania in 1990 prin intermediul contractorului de servicii autorizat Romtrans, iar din 2000 prin intermediul Trans Courier Service, o companie a Romtrans achizitionata de UPS in anul 2008.

Articole similare

Ad