Războiul din Ucraina deviază rutele terestre de transport de containere între China și Europa spre sud pentru a evita tranzitul prin Rusia și Belarus. Grupul Maersk se adaptează, de asemenea, printr-o soluție bi-modală tren-mare. Containere din diferite locații din China sunt încărcate într-un convoi în Khorgos, la granița dintre China și Kazahstan, către stația Aktau. Acolo se îmbarcă pe o barjă spre Baku, Azerbaidjan, pentru a se urca într-un tren care îi duce la Apm Terminals Poti, Georgia.
La terminalul georgian, containerele sunt încărcate pe o navă feeder care navighează pe Marea Neagră până în portul românesc Constanța. Din acest port de escală, containerele se îmbarcă în trenuri cu destinația diverse locații europene. Aceasta este o variantă a așa-numitului Coridor Mijlociu, care este, totuși, electrificat în proporție de 90% pentru moment. Maersk a efectuat prima plecare din China în aprilie pentru a deservi clienții din sectoarele de lifestyle, automobile și electrocasnice.
Durata călătoriei este mai mare decât cea a călătoriei doar pe calea ferată prin Rusia, fiind de 40 de zile. Cu toate acestea, compania daneză afirmă că „coridorul are o capacitate deschisă suficientă, permițând clienților noștri să consolideze rezistența lanțului lor de aprovizionare prin existența unei rute alternative la serviciile maritime și aeriene”.